Fandom

Świńskie Zombie

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
To najlepsze, co udało się stworzyć w całej historii kina i filmów.

Donald o "Świńskich Zombie"

Pig zombie shirt.png

Tasha trzyma "świński T-shirt"

"Świńskie Zombie" to seria filmów lubianych przez Leo i Donalda.

Opis

Filmy o "Świniach Zombie" opisują, jak sama nazwa wskazuje, historię świń zombie. Prawdopodobnie seria ta jest pełna akcji - Donald powiedział, że Chase denerwuje go komentarzem typu "świnia nie przeleci tirem nad niedokończonym fragmentem autostrady". Nie spodziewał się też, że świnia będzie jeździć na nartach wodnych, co widział na seansie w kinie.

Historia

W odcinku Chore Wars Leo posprzątał całą łazienkę, by dostać pieniądze do kina na film "Głodne wieprze na wielkich morzach", ale Tasha nie pozwoliła mu iść. Później oszukał Donalda i razem z nim udał się na seans. Gdy Tasha odkryła, że był na filmie, dała mu karę, ale dzięki Davenportowi mógł obejrzeć niedzielny maraton o "Świniach Zombie".

Świński T-shirt

Jako dodatek do filmów sprzedawane są koszulki znane jako "Świński T-shirt" z napisem: "Przeżyłem świńską masakrę na statku wycieczkowym w 3D". Donald i Leo mają takie.

Ciekawostki

  • Jak powiedział Davenport, Bree nienawidzi tych filmów, Adam strasznie się ich boi, a Chase ma komentarze w stylu "świnia nie umie obrać banana", itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki