FANDOM

Poprzedni odcinek
Dude, Where's My Lab?
Air Leo Następny odcinek
Night of the Living Virus
"Air Leo"
Sezon 1, odcinek 16
EP16.png
Premiera
Polska 8 grudnia 2012
USA 8 października 2012
Informacje
Kod produkcji 117
Scenarzysta Heather Flanders
Reżyser Guy Distad
Galeria
Air Leo (pl. Misja: Janelle) to szesnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 8 października 2012 roku w USA i 8 grudnia 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo ma nową misję - czekał na to całe życie, ale musi wreszcie zrobić coś, co przekona Janelle, że jest on właśnie tym jedynym. W liceum jest gość, który zamiast zdać dalej, siedzi już piąty rok, jednak ma jeden niepowtarzalny walor: jest niepokonanym mistrzem koszykówki, a wkrótce zbliżają się szkolne zawody w tej grze. Krótko mówiąc, Leo który chciałby zdobyć Janelle zamierza złoić w kosza Trenta, jednak aby tego dokonać musiałby użyć... anty-grawitacyjnych butów dla astronautów Davenporta!

Streszczenie

Leo bierze udział w meczu koszykówki jeden-na-jeden, by zaimponować Janelle, i walczy z Trentem. Chase pomaga mu, dając mu antygrawitacyjne buty Davenporta. Jednak źle się dzieje, kiedy Trent kradnie buty.

Tymczasem Adam i Bree próbują dostać się do zespołu cheerleaderek. Bree wścieka się na Adama, ponieważ ten dostaje się do zespołu, a ona nie. Ostatecznie jednak chłopak odchodzi z teamu, gdy zdaje sobie sprawę, że inne dziewczyny z zespołu śmieją się z jego siostry. Później, Adam i Bree robią swój własny pokaz, by udowodnić, że są lepsi niż cheerleaderki Stephanie.

Podczas meczu, Janelle jest zła na Leo, gdy zdaje sobie sprawę, że chłopak oszukuje podczas gry - Chase wykorzystuje miotacz wiązek, by kontrolować buty Trenta. Leo obiecuje Janelle, że resztę meczu będzie grał uczciwie. Ostatecznie udało mu się trafić w jeden kosz, ale i tak przegrywa. Mimo to Janelle jest z niego dumna.

Obsada

Główna

Nawracająca

Nieobecna

Cytaty

Janelle: Do przechodzącego chłopaka. Ej, sorry. Zapiszesz się na turniej kosza 1-na-1. Strasznie potrzebujemy ludzi.
Leo: Serio? To weź mnie zapisz.
Janelle: Nie aż tak strasznie.
Adam: Ty, wara od pomponów, kaleko! Puchacze są moje!

Ciekawostki

  • W tym odcinku Adam zostaje cheerleaderką.
  • Jest to ostatni odcinek w sezonie pierwszym, w którym pojawia się Janelle.
  • To pierwszy występ stephanie.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki