FANDOM

Poprzedni odcinek
Memory Wipe
Avalanche Następny odcinek
Adam Up
"Avalanche"
Sezon 2, odcinek 17
EP37.png
Premiera
Polska 10 grudnia 2013
USA 16 września 2013
Informacje
Kod produkcji 214
Scenarzysta Mark Brazill
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Avalanche (pl. Lawina) to siedemnasty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty siódmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 16 września 2013 roku w USA. W Polsce  premiera odbyła się 10 grudnia.

Opis

Davenport wymyśla nowy , promień zamrażający, i wysyła szczury laboratoryjne , oprócz {Leo który nie ma mocy ,ale chce pomóc} na misję na Antarktydę, żeby zebrali lód który będzie służył jako paliwo do tego wynalazku,który wymyślił , ale kiedy nad Antarktydą pojawia się bardzo ogromna burza, mężczyzna odwołuje misję. Ignorując rozkazy Davenporta, Chase sam wyrusza do lodowatej krainy i wie że zostaje uwięziony w lawinie. Gdy próbuje znaleźć wyjście, wpada na Douglasa nie wiedząc . Tymczasem Leo próbuje zaimponować Janelle, której się zakochał . ale przypadkowo zamraża ją promieniem Donalda oraz nie wiedząc że zamroził jeszcze mamę .Leo powiedział ojcu że to się stało ,on wściekł się i razem odmrozili.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Donald: Wow… ale dobra nazwa dla drużyny! Szybkość, mięsistość i Chaseee…stość. Nie martw się, znajdziemy jakąś ość...
Chase: Ta, wiesz co szefie? Ekstra, bardzo fajnie, ale super siła i super szybkość to naprawdę nie wszystko. Może by mnie, ktoś czasem docenił.
Donald: Oh, Chase, przestań, nie przesadzaj. Oni są po prostu jak gwiazdy, a ty jesteś jak maź, co je spaja i klei razem, jesteś… próbuje coś wymyślić kleista maź.
Donald: To mój najnowszy wynalazek, mroźny miotacz. pokazuje urządzenie Jest w stanie dosłownie w nanosekundę zamrozić wszyściuteńko.
Leo: Tatuśku gratulacje klaszcze wymyśliłeś lód.
Donald: Nie! Dzięki temu, astronauci mogą sobie w zwolnionym tempie i pełnym zamrożeniu, podróżować do odległych galaktyk.
Leo: Czyli może nieco ładniej ujęte… lód.
Donald: No dobra, może ja pokaże zabiera kubek od Adama odsuńcie się wam radzę, bo to cacko zamraża naprawdę wszystko na swojej drodze zamraża kubek w kostkę lodu.
Leo: Niech mu ktoś powie, że robi lód i tyle.
Bree: do Chase'a Wyluzuj, kleista mazio, nie słyszałeś? Misja odwołana. Szybkość i mięsistość zostają w domciu.
Leo: do Janelle Witaj koleżanko, co za niespodzianka.
Janelle: Przecież to ty mnie tutaj zaprosiłeś.
Leo: W rzeczy samej.
Janelle: To gdzie ta niespodzianka? wchodzi do mieszkania.
Leo: Niespodzianka, że przyszłaś.
Adam:o Chase'ie Boje się, że porwał go jakiś mały, drapieżny ptaszek.
Chase: zasypany przez śnieg, mówi do dyktafonu Czarna skrzynka Chase’a, 3 godzina, ehh… to mogą być moje ostatnie słowa. Utknąłem pod wielką kupą śniegu, powietrze robi się rzadkie, jest zimno, jestem głodny… i te gacie, strasznie mi się wżynają, nie powiem gdzie!
Douglas: do Chase’a Może chociaż zupki zjesz? Jestem wysoko dyplomowanym kucharzem… prawdziwa fasolowa podaje kubek.
Chase: Bardzo zatruta?
Douglas: Bardzo. Przeleciałem tysiące kilometrów, wpakowałem się w gigantyczną burzę, ryzykowałem życie i uratowałem cię tylko po to, żeby cię teraz elegancko otruć.
Chase: bierze kubek i pije noo… jak na pokręconego świra, robisz całkiem niezłą zupę.
Douglas: Czekaj, aż spróbujesz tarty.
Tasha: To Janelle?
Leo: Owszem.
Tasha: Tak zupełnie zamrożona?
Leo: Owszem.
Tasha: Zamrożona jednym z doneczkowych gadżetów, których pod żądnym pozorem miałeś nie tykać!?
Leo: Ty to mnie jednak znasz… To teraz ja, prośbę, pytanko… proszę, błagam, co robić?!
Tasha: Skąd mam wiedzieć?! Nigdy, jeszcze nikogo nie zamroziłam!
Leo: Wooow… zamroziłeś go! No właśnie, tatuśku, a powiedz jak to jest z odmrażaniem, bo z tego co wiem nie jest to wskazuje na guziki ani ten, ani ten, ani ten, ani ten, czy ten… guzik.

Ciekawostki

  • To czwarty odcinek, w którym widać twarz Douglasa.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki