Fandom

Bionic Birthday Fail

506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
Smart and Smarter
Bionic Birthday Fail Następny odcinek
Death Spiral Smackdown
"Bionic Birthday Fail"
Sezon 1, odcinek 8
EP8.png
Premiera
Polska 21 lipca 2012
USA 7 maja 2012
Informacje
Kod produkcji 111
Scenarzysta Ron Rappaport
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Bionic Birthday Fail (pl. Mega urodzinowa klapa) to ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 7 maja 2012 roku w USA i 21 lipca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Adam, Bree i Chase postanawiają zrobić Leosiowi niespodziankowe przyjęcie urodzinowe, więc proszą Edzia o zamknięcie chłopaka w laboratorium i mówią, że na ich sygnał ma go wypuścić. Przyjęcie odbywa się bez Lea, bo nie dali Edziowi sygnału.

Streszczenie

W dniu urodzin Leo, Tasha otrzymuje nagrodę na swój ostatni artykuł i razem z Donaldem wychodzą na ceremonię. Jeszcze przed wyjściem, Davenport przypadkowo niszczy prezent dla Leo - Heksakopter. Tymczasem Adam, Bree i Chase nie chcą zawieść brata i postanawiają zrobić mu niespodziankowe przyjęcie urodzinowe. Rodzeństwo podstępem zamyka Leośka w laboratorium i każe Edkowi wypuścić go na ich sygnał. Są jednak tak zafascynowani pierwszą imprezką urodzinową, że zapominają wypuścić chłopaka.

Dzień po kiepskich urodzinach Leo jest strasznie przygnębiony. Dlatego też Tasha każe Davenportowi dać mu prezent. Donald udaje, że nie wie, gdzie go schował, ale Adam przynosi go. Leo jest jeszcze w gorszym humorze, gdy widzi zepsuty Heksakopter.

Rodzina próbuje wynagrodzić Leośkowi kiepskie urodziny. Donald próbuje naprawić Heksakopter, a Adam, Bree i Chase wykradają z biurka Davenporta cyber-klucz i w symulatorze pokazują bratu jak to jest mieć supermoce. Po tygodniu Donaldowi udaje się odnowić Heksakopter, ale po chwili Leo przypadkowo niszczy go.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Donald: Do Adama, gdy rzucił przeciwnikiem Adam, to był przywódca buntowników. Powiedz, jaki miał być cel dzisiejszej symulacji? Mieliście go przesłuchać.
Adam: Ja przesłuchiwałem, ale on łaaaaaaa.
Chase: Więc nasz Leoś ma urodzinki. Ile ty masz lat? Z dziewięć?
Leo: Czternaście.
Chase: Ale bez żartów.
Leo: Do Bree o Tashy Nagroda? Proszę cię, widziałaś jej reportaże?
Tasha: Założę się, że i Mikołaja nie widzieli na oczy.
Bree: Kto to Mikołaj?
Adam: Ta Tasha to bezczelna baba. Jak mogła nas nie zaprosić?
Donald: Zrozumiałem, urodziny są ważne.
Chase: Dobra, nie wiedziałeś. Chyba masz ich sporo na koncie. Ile ty masz lat? 50?
Donald: Dokładnie 38.
Chase: Dobra, ale bez żartów?

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że szczury nigdy nie słyszały o Świętym Mikołaju.
  • W tym odcinku Donald twierdzi, że ma 38 lat, ale Leo, Adam, Bree i Chase mu nie wierzą.
  • W tym odcinku Leo kończy 14 lat.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki