FANDOM

Poprzedni odcinek
Under Siege
Bionic Dog Następny odcinek
Mission Mania
"Bionic Dog"
Sezon 4, odcinek 5
BionicDog(2).jpeg
Premiera
Polska 3 września 2015
USA 8 kwietnia 2015
Informacje
Kod produkcji 412
Scenarzysta Mark Brazill
Reżyser Guy Distad
Galeria

Bionic Dog (pl. Bioniczny pies) to piąty odcinek (ogólnie siedemdziesiąty siódmy) czwartego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 8 kwietnia 2015 w USA, a polska 3 września 2015 roku na kanale Disney XD.

Opis

Dawny bioniczny pies Douglasa przybywa na wyspę i ma misje by zniszczyć Douglasa. Tymczasem Bree i Leo są oczarowani telefonicznymi aplikacjami.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecne

Wspomniana

Cytaty

Supermoce

Userki

  • Chase: Alergia na sierść

Ciekawostki

  • Jest to drugi odcinek pod rząd, w którym pojawia się Douglas. Poprzedni to Under Siege.
  • Jest to drugi odcinek w 4 sezonie, w którym jest nieobecny Donald. Poprzedni to Under Siege.
  • Jest to pierwszy odcinek od odcinka Rise of the Secret Soldiers, w którym nie pojawia się żaden z bionicznych żołnierzy.
  • Otis (pies) pod koniec odcinka traci swój chip i trafia do innej rodziny.
  • Jest to drugi raz, gdy Spin i Bob są nieobecni odkąd zostali wprowadzeni. Poprzednim razem byli nieobecni w odcinku Under Siege.
  • Jest to drugi raz, gdy ktoś traci swój bioniczny chip. Wcześniej chipy stracili Sebastian, Lexi i Tank w odcinku Bionic Rebellion.
  • Jest to drugi odcinek, gdy jakieś zwierze gra większą rolę. Wcześniej była to lama z odcinka Llama Drama.
  • Okazuje się, że Chase ma alergię na sierść.
  • Okazuje się, że Douglas dał Otisowi bionikę, gdyż życie zwierzaka było zagrożone.
  • Jest to drugi raz, gdy Douglas daje komuś bionikę, gdyż ten ktoś był ranny. Wcześniej dał bionikę Leo w odcinku You Posted What?!? (część 2).
  • Jest to drugi raz, gdy telefon Leo zostaje zniszczony. Poprzednim razem został zniszczony w odcinku Leo vs. Evil.
  • Bree ogląda filmik z Śmiejącym się kotem, który wcześniej pojawił się w serialu "Kirby Buckets". Śmiejący się kot pojawił się także na koszulce Kaza w serialu "Oddział specjalny".
  • Jest to drugi raz, gdy Adam jest kontolowany przez Wentyl bezpieczeństwa. Wcześniej kontrolował go Chase w odcinku Death Spiral Smackdown.
  • Jest to pierwszy odcinek od odcinka First Day of Bionic Academy, gdzie Adam, Bree i Chase nie mają na sobie strojów mentorów.
  • W tym odcinku Leo nie miał stroju ucznia.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki