Fandom

Bioniczna Akademia Davenporta

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
BionicznaWyspa.png
Davenport Bionic Academy to nowe miejsce akcji w Szczurach laboratoryjnych i główne miejsce akcji w sezonie 4. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku First Day of Bionic Academy. Jest ona wysoko rozwiniętą technicznie wyspą niedaleko od wybrzeża Mission Creek. W tym miejscu bioniczni żołnierze szkolili się być być bionicznymi bohaterami.

Pomieszczenia

  • Siedziba mentorówto pokój Adama, Bree Chase'a i Leo. Położona jest na najwyższym piętrze akademii. Znajdują się tam trzy kapsuły, kominek, basen i kanapy, z której jedna służy jako łóżko Leo.
  • Hydra-wrzut"pociąg na rurze", jest to system zdalnego poruszania pomiędzy lądem (Mission Creek), a akademią w 30 sekund dla tych, którzy nie mają supermocy wysokiego skakania. Według Davenporta kosztował 50.000.000 dolarów. Ma dla rozrywki utelewizory po przeciwnych stronach. Leo dostaje mdłości przez Hydra wrzut.
  • Sala lekcyjnaZnajduje się w strefie 1 obok Hyper-loop. Ma duże okno. Pokój ma dwie konfiguracje. Pierwsza z nich ma stół konferencyjny/bar obok ekranu. Drugi ma cztery konsole.
  • Centrum szkolenia: znajduje się w strefie 1. Posiada duży obszar do walczenia treningowego. Davenport wykorzystuje go także jako audytorium.
  • Pokój technologiczny: w tym pomieszczeniu znajdują się technologie Davenporta. Adam wziął z tąd odrzutowe skrzydło, a Perry ukradła kilka wynalazków by wmówić Davenportowi, że Akademia nie jest strzeżona, dzięki czemi Donald zatrudnił ją jako szefa ochrony.
  • Biuro ochrony: to pokój, w którym żyje Perry. Z tamtąd jest monitorowana akademia.
  • Kuchnia: Według Donalda w akademii jest kuchnia
  • Kafeteria: W Akademii zanjduje się kafeteria, którą po raz pierwszy widzimy w odcinku Forbidden Hero

Członkowie

Pracownicy

Uczniowie

Byli uczniowie

Goście

Poziomy

  1. Day20.jpeg
    Żółty - początkujący
  2. Zielony - średni
  3. Pomarańczowy - zaawansowany
  4. Czerwony - ekspert
  5. Biały - mentor

Ciekawostki

  • Spin awansował o dwa poziomy w odcinku First Day of Bionic Academy, jednak w późniejszych odcinkach był na poziomie początkującym.
  • Leo awansował na wyższy poziom w odcinku Unauthorized Mission, jednak w późniejszych odcinkach był na początkującym poziomie.
  • Prawie każdy z uczniów awansował na wyższy poziom w odcinku Space Elevator.
    • Leo awansował od razu o dwa poziomy.
  • Leo został mentorem w odcinku Lab Rats: On The Edge
  • Sebastian, Lexi i Tank trafili do więzienia w odcinku Bionic Rebellion i nie są już uczniami Akademii.
    • Także zostały zabrane im ich chipy, więc już nie mają supermocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki