FANDOM

Poprzedni odcinek
Alien Gladiators
Brother Battle Następny odcinek
Spike Fright
"Brother Battle"
Sezon 3, odcinek 17
Brobattle.png
Premiera
Polska 29 listopada 2014
USA 20 października 2014
Informacje
Kod produkcji 312
Scenarzysta Jason Dorris
Reżyser Hal Sparks
Galeria

Brother Battle (pl. Wojna braci) to siedemnasty (ogólnie sześćdziesiąty drugi) odcinek trzeciego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 20 października 2014 roku, a w Polsce 29 listopada 2014 roku.

Opis

Chase jest zdeterminowany, gdy Adam ciągle się na nim znęca. Douglas postanawia dać mu nową supermoc by miał przewagę nad Adamem. Chase szybko pokonuje Adama dzięki nowej mocy. Kiedy jednak Donald się o tym dowiaduje jest wściekły na Douglasa, więc ten postanawia dać nową supermoc Adamowi by ten znów miał przewagę nad Chase'm. Tymczasem Bree mówi Leo o konkursie w Technikowie, w którym można wygrać przejażdżkę rollercoasterem z sławnym wynalazcą. Gdy Perry się dowiaduje o konkursie postanawia zrobić wszystko by Leo nie wygrał.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Ciekawostki

  • Ten odcinek reżyserował Hal Sparks.
  • Hal Sparks potwierdził w wywiadzie, że w tym odcinku ujawnią się nowe umiejętności Adama i Chase'a.
  • Douglas odblokowuje Chase'owi laserowe bo oraz Adamowi potężny podmuch, który już wcześniej był użyty w odcinku Armed & Dangerous.
  • Mimo iż ten odcinek był kręcony wcześniej niż You Posted What?!? to Scott wspomina o bionice Bree.
  • W Polsce został wyemitowany przed You Posted What?!?.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki