Fandom

Can I Borrow the Helicopter?

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
Death Spiral Smackdown
Can I Borrow the Helicopter? Następny odcinek
Back from the Future
"Can I Borrow the Helicopter?"
Sezon 1, odcinek 10
EP10.png
Premiera
Polska 1 września 2012
USA 14 czerwca 2012
Informacje
Kod produkcji 112
Scenarzysta Gigi McCreery i Perry Rein
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Can I Borrow the Helicopter? (pl. Pożyczysz helikopter?) to dziesiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 14 czerwca 2012 roku w USA i 1 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Bree dostaje własny pokój, a Adam i Chase są podekscytowani faktem, że mają laboratorium tylko dla siebie. Ale sprawy wymykają się spod kontroli. Tymczasem Leo pożycza helikopter Donalda, aby zaimponować Janelle.

Streszczenie

W laboratorium Bree rozmawia przez telefon z Caitlin o jej rozstaniu z chłopakiem, ale Adam i Chase ciągle przeszkadzają jej. Nie mogąc już wytrzymać, dziewczyna prosi Donalda o własny pokój, ale mężczyzna się nie zgadza, więc Tasha oddaje jej swój pokój. Chłopaki są podekscytowani faktem, że mają laboratorium tylko dla siebie.

Później Leo i Donald grają na trójwymiarowym ekranie. Po zabawie, Dooley rozmawia z ojcem o Janelle, w której zakochał się. Davenport opowiada synowi o helikopterze, którym zabrał Tashę na pierwszą randkę. Po rozmowie Leo prosi Donalda, by nikomu o tym nie mówił.

W laboratorium Chase medytuje, gdy nagle rozprasza go Adam ze swoim nowym fotelem, w którym mieszka szczur. Wściekły Chase postanawia podzielić lab na pół. Tymczasem Bree rozmawia z Caitlin w swoim nowym pokoju. Po chwili wchodzi Tasha z odkurzaczem, przez co przeszkadza w rozmowie. Potem ponownie przeszkadza Bree, przybijając gwóźdź i wtrącając się do rozmowy.

Później Donald zwierza się Tashy z rozmowy z Leo. Podekscytowana kobieta postanawia pomóc synowi i zaprasza Janelle do domu po ciastka dla jej matki. Tasha mówi im, że je zjadła, i prosi ich, by upiekli je razem. Zaczynając coś podejrzewać, Janelle wychodzi, a kiedy pojawia się Donald, Leo jest zły na niego za wyjawienie tajemnicy.

Smutny Leo idzie do labu szukając jakiegoś wynalazku, dzięki któremu będzie mógł zaimponować Janelle. Kiedy Adam chce wejść na połowę Chase'a, ten aktywuje niewidocznę barierę elektryczną i razi prądem brata, a także przypadkowo siebie. Kiedy Davenport godzi się z Leo, również pada ofiarą bariery.

Rano, kiedy Bree śpi, Tasha budzi ją myjąc jej kapsułę. Później ponownie narusza jej prywatność, wchodząc do kapsuły. W szkole Leo pokazuje Janelle wirtualną trampolinę.

Później Adam wchodzi do laboratorium ze swoim nowym koniem. Wściekły Chase idzie do pokoju Bree i prosi ją o powrót. Dziewczyna zgadza się, gdyż nie może już wytrzymać z Tashą.

Próbując wynagrodzić Leośkowi zdradę tajemnicy, Donald daje mu helikopter, by mógł zabrać nim Janelle. Leo udaje przed swoją miłością pilota, mimo że kieruje Davenport.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Leo: Wyobraź sobie, że chcesz się umówić z taką jedną, fajną dziewczyną...
Donald: Krzycząc Nigdy w życiu! Przysięgam! Do Leo Matka nie wysłała cię na przeszpiegi? Dobra, nie ważne, sorry. Słucham dalej.
Adam: Patrz, co w środku. Normalnie chihuahua.
Chase: Baranie, to szczur!
Adam: Jak wyrzucę fotel, to gdzie ma niby mieszkać pan szczur?
Chase: Chodź, może zapytamy kota znad przeciwka?

Ciekawostki

  • Okazuje się, Donald ma ze 14 pokoi, w tym pokój bilardowy, pokój z samochodzikami, pokój z automatami, pokój surfingowy i pokój z lustrami, który nazywa pokojem "Lubię się".
  • Jest to pierwszy odcinek, którego tytuł jest pytaniem (drugi to Dude, Where's My Lab?).
  • To pierwszy występ Janelle.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki