FANDOM

Poprzedni odcinek
Back from the Future
Chip Switch Następny odcinek
Drone Alone
"Chip Switch"
Sezon 1, odcinek 12
Chip Switch 1.png
Premiera
Polska 8 września 2012
USA 28 czerwca 2012
Informacje
Kod produkcji 119
Scenarzysta Ken Blankstein
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Chip Switch (pl. Zamiana chipami) to dwunasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 28 czerwca 2012 roku w USA i 8 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Co stałoby się, gdyby Szczury wymieniły się swoimi super zdolnościami - kompletne pomieszanie z poplątaniem? To jest możliwe - wystarczy wymienić chipy, które zostały im zainstalowane, jednak czy to nie skończy się właśnie totalnym chaosem?

Streszczenie

W szkole pani Perry przyłapuje Leo za korzystaniu z jej windy i każe mu iść na schody. Dyrektorka informuje też uczniów o ćwiczeniach ewakuacyjnych. Adam, Bree i Chase, dyskutując na temat tych ćwiczeń, dochodzą do wniosku, że chcą zamienić się chipami, by zyskać inne moce.

Mimo ostrzeżeń Davenporta, rodzeństwo zamienia się chipami. Teraz Adam ma super szybkość Bree, Bree ma mądrość Chase'a, a Chase ma siłę Adama. Dyrektorka Perry ogłasza alarm pożarowy i zaczyna zmuszać ludzi do ewakuacji z budynku. Bree z umiejętnościami Chase'a krzyczy z bólu z powodu jej ultra czułego słuchu, podczas gdy dyrektorka przyłapuje Leo ponownie korzystającego z jej windy.

Perry i Leo korzystają z windy. Chase wykorzystuje po raz pierwszy laserowy wzrok, aby strzelić w dzwonek, ale promień odbija się trafia w windę, więżąc w niej Leo i dyrektorkę. Potem Chase uświadamia sobie, że nie może jej naprawić bez swojej super inteligencji, więc szczury laboratoryjne wracają do domu, aby odzyskać swoje chipy, ale kiedy idą do szkoły, zdają sobie sprawę, że chipy trafiły do innych właścicieli. Teraz Adam ma super inteligencję Chase'a, Bree ma umiejętności Adama, a Chase prędkość Bree, więc Bree swoją super siłą łapie ostatnią linę trzymającą windę i ratuje Leo i Perry.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Perry: Dooley, a co ty robisz w mojej windzie?
Leo: Rozkoszuję się muzyką. Puszczają romansidła z lat dziewięćdziesiątych. Zatańczymy?
Perry: Marsz na schody! W ten sposób zdrowe dzieciaki zamieniają się w schorowane staruchy.
Leo: Poważnie? I proszę, proszę, kto to mówi.
Chase: Najpoważniejsze zadanie przypada właśnie tobie. Kiedy będziemy już w środku, ty, drogi bracie, naciśniesz ten zielony guzik.
Leo: Dobra, a potem wcisnę ten drugi, byś przestał traktować mnie jak pięciolatka.

Ciekawostki

  • Po pierwszej zamianie Adam ma prędkość Bree, Bree ma inteligencję Chase'a, a Chase ma siłę Adama.
  • Po drugiej zamianie Chase kończy z prędkością Bree, Bree z mocą Adama, a Adam z inteligencją Chase'a.
  • W tym odcinku Leo zostaje uwięziony w windzie z panią Perry.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki