FANDOM

Poprzedni odcinek
Drone Alone
Chore Wars Następny odcinek
Dude, Where's My Lab?
"Chore Wars"
Sezon 1, odcinek 14
EP14.png
Premiera
Polska 22 września 2012
USA 12 lipca 2012
Informacje
Kod produkcji 109
Scenarzysta Heather Flanders
Reżyser Sean McNamara
Galeria
Chore Wars (pl. Wojny porządkowe) to czternasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 12 lipca 2012 roku w USA i 22 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Szczury laboratoryjne poza poważnymi misjami mają też wartość jako kury domowe: mają właśnie nowy pomysł na zarabianie pieniędzy - będą sprzątać i na tym zarabiać, wyręczając w tym Leo. Wkrótce jednak może przemienić się to w prawdziwe porządkowe wojny! Bo w końcu, co można nieustannie sprzątać nawet w ogromnym domu, będąc superbohaterem? Czas wymyślić nowe sposoby na szybkie zarobienie kasy, bo przecież jak żyć bez niej skoro, co chwilę chce się coś nowego kupować?

Streszczenie

Leo dowiaduje się, że nie może wydać pieniędzy z czyszczenia łazienki na obejrzenie najnowszego filmu "Świńskie Zombie". Daje więc resztę swoich obowiązków Adamowi, Bree i Chase'owi, którzy chcą po raz pierwszy zarobić pieniądze. Wkrótce chcą więcej pieniędzy, ale Tasha mówi, że nie ma już co czyścić, ponieważ wyczyścili wszystko w 3 minuty. Tak więc, w nadziei na zyskanie więcej kasy, szczury laboratoryjne organizują domową wyprzedaż, ale przypadkowo sprzedają zabytkowe pudełko na biżuterię babci Tashy, które Davenport chciał odnowić dla swojej żony.

Tymczasem Leo jest przygnębiony, że nie może zobaczyć filmu, więc okłamuje ojca, który także chce go zobaczyć, że nikt nie chce go zabrać na seans, dlatego też idą razem.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Bree: No i pięknie. Można nawet jeść z tej podłogi.
Adam: Można? Trzeba i będę.
Chase: Kaska, kaska, kaska, kaska, kaska!
Adam: O kupionych dżinsach w spray'u 27 par w jednej puszce. Jedna na każdy dzień miesiąca.
Chase: Można sprzedać te twoje głupie lalki.
Bree: A może raczej twoją głupią twarz?! Ale podejrzewam, że nikt się nie skusi.

Ciekawostki

  • W odcinku Crush, Chop and Burn (część 1) Adam skarżył się, że Leo ślini jego skarpetę. Ale w tym odcinku, Chase powiedział, że Adam nie nosi skarpetek.
  • Gdy szczury laboratoryjne dostały pieniądze, Chase powiedział, że jest warty 7 dolarów. Jednak kupował on rzeczy, które są warte dużo więcej niż 7 dolarów.
  • Chase po raz pierwszy używa magnetyzmu.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki