FANDOM

Poprzedni odcinek
Crush, Chop and Burn (2)
Commando App Następny odcinek
Leo's Jam
"Commando App"
Sezon 1, odcinek 3
EP3.png
Premiera
Polska 17 czerwca 2012
USA 5 marca 2012
Informacje
Kod produkcji 103
Scenarzysta Gigi McCreery i Perry Rein
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Commando App to trzeci odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 marca 2012 roku w USA i 17 czerwca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

W pierwszym dniu szkoły wszystko idzie źle, gdy Chase ma do czynienia z piłkarzem i aktywuje swój "tryb machopodobny". Tymczasem Donald stara się pracować w swoim laboratorium, ale Edek wciąż mu przeszkadza.

Streszczenie

W laboratorium, Davenport przygotowuje dzieciaki na pierwszy dzień w szkole. Boi się jedynie o Chase'a i jego tryb machopodobny. Donald wyjaśnia Leosiowi, że w obliczu zagrożenia aktywuje ten tryb i zmienia się w brutalnego i nieustraszonego Brutala. Leo, Adam i Bree przysięgają chronić Chase'a przed jego swojego alter-ego i Davenport puszcza ich do liceum.

W szkole, Leo pokazuje rodzeństwu panią dyrektor. Na stołówce, Adam i Chase zajmują miejsce footballistów z drużyny. Ich przywódca, Trent, przypadkowo aktywuje u Chase'a tryb machopodobny. Brutal z łatwością przepędza gości z drużyny, przez co imponuje innym uczniom. Na przerwie, Brutal dostaje od uczniów VIP-kartę, ale dezaktywuje się i Chase wraca do normalności. Leo, Bree i Adam chcą odzyskać Brutala, prowokując Chase'a, ale bezskutecznie.

Tymczasem Davenport idzie popracować w laboratorium, ale w salonie zatrzymuje go Edek. Komputer chce zagrać z nim w dwa ognie, na co Donald niechętnie się zgadza, gdyż Edzio oszukuje. Po krótkiej grze z oszustem mężczyzna odchodzi. Podczas pracy, Edek przeszkadza Donaldowi w pracy, przez co mężczyzna zakleja go karteczkami. Chcąc go przeprosić, Donald tworzy dla niego dziewczynę.

W szkole, Chase chce przeprosić Trenta za poniżenie go. Zatrzymuje go pani Perry i podczas rozmowy z nią chłopak ponownie aktywuje Brutala i zaczyna kłócić się z dyrektorką. Nauczycielka proponuje brutalny mecz footballu między Davenportami a szkolną drużyną, po którym zwycięski zespół zgarnie "coolerski" stolik.

Na boisku Leo wyjaśnia Adamowi, Bree i Brutalowi zasady gry w football. Po zaciętej walce, Davenportowie przegrywają, mimo używania swoich supermocy w meczu, kiedy Chase wyłącza tryb machopodobny. Mimo to są z siebie dumni.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Cytaty

Donald: Chase, cały czas martwi mnie twój tryb machopodobny.
Leo: Moczopodobny? Stary, weź se coś na nietrzymanie i będzie po sprawie.
Donald: W obliczu jakiegokolwiek zagrożenia Chase przechodzi na tryb machopodobny i zmienia się w prymitywnego jaskiniowca. Nazwałem go sobie Brutal. To odruch tego typu: walcz albo uciekaj, tylko odrzuciłem taką opcję, bo po co komu taka opcja, i zastąpiłem ją dawką testosteronu - coś w rodzaju diabła tasmańskiego połączonego z Batmanem, rekinem, lwem, Spider-Manem, generalnie szaleństwo.
Donald: Edward! Drzesz mi się tu jak... jak kot bez ogona ciągnięty pazurem po tablicy.
Brutal:O swoich mięśniach To, uch, są moje vip karty, uch!

Supermoce

Usterki

Ciekawostki

  • Ten odcinek, podobnie jak dwa poprzednie, nie posiada polskiej nazwy.
  • W tym odcinku po raz pierwszy i jedyny w sezonie pierwszym Chase aktywuje tryb machopodobny.
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Brutal.
  • Jest to pierwsze pojawienie się pani Perry pomijając odcinek Crush, Chop and Burn (część 1), gdzie słyszeliśmy tylko jej głos.
  • W tym odcinku Szczury oficjalnie idą do szkoły.
  • W tym odcinku pojawia się retrospekcja z wydarzeń przed wprowadzeniem się Leo i Tashy.
  • Prawdobodobnie polska nazwa brzmi tryb machopodobny.
  • W poprzednim odcinku były takie same supermoce.

Błędy

  • Kiedy Brutal wycisnął na Trenta i jego kolegów babeczki, jego ręce były całe w czekoladzie, jednak w kolejnej scenie były całe czyste.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki