FANDOM

Poprzedni odcinek
Mission Invisible
Concert in a Can Następny odcinek
Mission: Space
"Concert in a Can"
Sezon 1, odcinek 19
EP19.png
Premiera
Polska 20 marca 2013
USA 29 października 2012
Informacje
Kod produkcji 118
Scenarzysta Mark Brazill
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Concert in a Can (pl. Kapela) to dziewiętnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 29 października 2012 roku w USA i 20 marca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Chase, Adam i Leo spotykają na korytarzu szkolnym Marcusa. Marcus daje Chase'owi gitarę, by coś zagrał, i obaj z Adamem wpadają na pomysł, żeby założyć kapelę. Marcus od razu nie spodobał się Leo, a ten miał rację, gdyż Marcus jest zły i chce go zniszczyć. Tymczasem Bree prosi Donalda, by przyszedł do szkoły na dzień otwarty i pokazał jeden z wynalazków.

Streszczenie

W liceum Mission Creek pojawia się nowy uczeń - Marcus. Od razu zaprzyjaźnia się z Adamem i Chasem podczas grania na gitarze. Kiedy Chase wykorzystuje swoje moce, by "wymiatać" na instrumencie, Marcus sugeruje, by stworzyć zespół.

Marcus przychodzi na próbę do domu Davenportów. Tam okazuje się, że Donald pracuje nad nowym wynalazkiem, znanym jako "holo-koncert", i postanawia pomóc przyszłej kapeli. Gdy Leo zostaje sam na sam z Marcusem, Marcus niszczy swoją gitarę i obwinia o to Leośka. Nikt nie wierzy Leo, kiedy mówi, że Marcus sam zniszczył swój instrument.

Tymczasem Bree prosi Davenporta, by przyszedł do szkoły na dzień otwarty i pokazał jeden z wynalazków, ale wścieka się, gdy po raz kolejny mężczyzna robi wszystko z chłopakami. Jednakże Donald przychodzi i razem z córką dają w szkole niesamowity holo-koncert.

Edzio mówi Leośkowi, że ​​ma materiał, na którym Marcus sam niszczy swoją gitarę, dlatego też Dooley zamierza pokazać to rodzeństwu. Jednak Marcus sam się przyznaje do zniszczenia instrumentu, bo nie chciał, żeby jego rodzice się wściekali. Kiedy wszyscy wychodzą, Marcus ujawnia swoją złą stronę, mówiąc Leośkowi, że jeśli ten jeszcze raz stanie mu na drodze, zniszczy go.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Marcus: Ciągle się z ojcem przeprowadzaliśmy. Wiecie, w sumie to nigdy nie chodziłem do szkoły.
Adam: Co ty gadasz? Słuchaj, my też! Ale jesteśmy podobni, stary. Ty też masz trzy sutki?

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym pojawia się Marcus.
  • Okazuje się, że Leo nie umie grać na żadnym instrumencie, nawet na trójkącie.
  • Okazuje się, że Bree chce spędzać czas z Davenportem.
  • Pod koniec odcinka Marcus grozi Leo.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki