Fandom

Crush, Chop and Burn

Przekierowano z Crush, Chop and Burn (część 1)

506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
brak
Crush, Chop and Burn Następny odcinek
Commando App
"Crush, Chop and Burn"
Sezon 1, odcinek 1-2
EP1.png
Premiera
Polska 26 maja 2012 (część 1)
16 czerwca 2012 (część 2)
USA 27 lutego 2012
Informacje
Kod produkcji 101-102
Scenarzysta Chris Peterson
Bryan Moore
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Crush, Chop and Burn to pierwszy i drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 27 lutego 2012 roku w USA i 26 maja 2012 (część 1) oraz 16 czerwca 2012 roku (część 2) roku w Polsce na kanale Disney XD. Jest to dwuczęściowy odcinek.

Opis

Część 1

Leo poznaje trzech nastolatków mających specjalne supermoce: Adama, Bree i Chase'a, którzy mieszkają w tajnym laboratorium w piwnicy. Leo bierze trio do szkoły, ale kiedy nie są w stanie zapobiec używaniu swoich specjalnych umiejętności, Davenport postanawia wysłać je z daleka do tajnego laboratorium.

Część 2

 Davenport wysyła Adama, Bree i Chase'a z daleka do tajnego laboratorium, ale oni oszukują i podstawiają mu roboty, które sam wykonał. Tasha i Davenport odesłali "roboty" do recyklingu, a Leo leciał im na pomoc.

Streszczenie

Donald Davenport wnosi na rękach nowopoślubioną Tashę do swojego domu, a za nimi wchodzi Leo. Davenport przedstawia nowej rodzinie interaktywną telewizję 3D i Edzia. W poszukiwaniu swojego pokoju, Leo przypadkowo otwiera ukrytą windę prowadzącą do laboratorium. Słysząc głosy, chłopak ukrywa się za beczkami. Okazuje się, że hałas powodują Adam, Bree i Chase. Po chwili trójka odkrywa Leo i wszyscy zaczynają krzyczeć.

EP1 5.png

Reakcja Leo na spotykanie Adama, Bree i Chase'a

Wystraszony Leo woła matkę. Davenport wyjaśnia im, że Adam, Bree i Chase to jego najnowszy projekt "nadludzie". Mówi też, że mają supermoce - Adam jest super silny, Bree mega szybka, a Chase jest bardzo inteligentny. Donald pokazuje też rodzinie specjalne kapsuły, w których jego bioniczne dzieci śpią, jedzą i myją się.

Później Donald ćwiczy z Chasem. Po chwili mężczyzna wychodzi, a Leo postanawia spakować się do szkoły. Adam, Bree i Chase mówią mu, że chcą zobaczyć, jak tam jest. Chłopak postanawia wziąć ich ze sobą, wcześniej wyłączając Edzia.

W szkole, Adam, Bree i Chase są bardzo podekscytowani i zwracają na siebie uwagę. W czasie w-f'u Adam pomaga Leosiowi w zyskaniu reputacji i pomaga mu trafić piłką do kosza z połowy boiska.

EP1 12.png

Leo z rodzeństwem w szkole

W domu, Davenport włącza Edzia i dowiaduje się od niego, że dzieci poszły do szkoły. Razem z Tashą idzie po nich. Po lekcji Adam aktywuje laserowy wzrok, gdy jest dręczony przez maskotkę, przez co powoduje w szkole zamieszanie. Gdy przychodzi Donald, zabiera dzieciaki do domu.

Davenport jest zły na dzieciaki. Zakazuje Leo wchodzenia do laboratorium i każe Adamowi, Bree i Chase'owi iść na dół. Kiedy Donald i Tasha wychodzą na romantyczną kolację, Leo organizuje w domu imprezkę. Kiedy małżeństwo wraca z kolacji, wściekły Davenport mówi, że przeniesie Adama, Bree i Chase'a do innego ośrodka, z dala od domu, i każe im się pakować.

Adam, Bree i Chase nie mogą uwierzyć, że jest to ich ostatni dzień w domu, i wspominają historię z młodości: młodszy Davenport czyta szczurom historię o powstaniu baterii. Kiedy kończy, Adam łatwo unosi krzesło, na którym siedzi, przez co upuszcza książkę. Bree bierze ją i super szybkością ucieka, podnosząc kurz, który powoduje, że Chase kicha swoim "smarkowym działem" na Donalda.

Davenport zastępuje ich robotami, ale w laboratorium Leo odkrywa, że są to prawdziwe szczury laboratoryjne. Chase mówi, że powiedział kierowcy, że czegoś zapomniał i zamienili się miejscami ze swoimi robo-sobowtórami. Następnego dnia rano podczas śniadania, Davenport i Tasha dyskutują o wysłaniu robotów do recyklingu. Prawdziwe szczury laboratoryjne zostają przesłane do centrum recyklingu, a Tasha i Donald nie wierzą Leosiowi, gdy stara się wyjaśnić, że są oni prawdziwi. W centrum recyklingu, Adam, Bree i Chase współpracują, aby przejść znajdujące się tam przeszkody. Gdy dochodzą do wyjścia, przybywający na ratunek Leo pojawia się na początku "toru przeszkód" i krzyczy o pomoc, gdy wszystkie przeszkody ponownie zaczynają działać. Szczury laboratoryjne wracają do niego, a gdy chcą ponownie przejść cały tor, Leo wyłącza przeszkody znajdującym się w pobliżu przyciskiem, którego wcześniej nie zauważyli.

W domu, Davenport oskarża Adama, Bree i Chase'a o stworzenie niebezpieczeństwa. Postanawia dać im jednak kolejną szansę i stają się częścią rodziny.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Cody Christian jako Kavan
  • Gage Creamer jako młody Adam
  • Calista Loter jako młoda Bree
  • Drew Cullen jako młody Chase

Cytaty

Tasha: Dzieciaki w piwnicy? W noc poślubną nic mi nie wspominałeś.
Leo: Geniusze nie mają wcale aż tak super.
Chase: A u nas geniuszy ceni się najwyżej.
Adam i Bree: Tak, chyba byś chciał.
Adam: No pięknie, dostałem przez pomyłkę twoje gacie.
Bree: Ochyda!
Chase: Weź stary nie jęcz, co? Mnie się trafił stanik.
Leo: Tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, tańcz jak Leo, bo Leo jest sexy.
Edzio: Ośrodek X? Tak, niezwykłe miejsce. Edzio pokazuje rajską wyspę
Adam, Bree i Chase: Wo!
Chase: Całkiem, całkiem.
Edzio: Oj, sorry. To był mój wygaszacz. Pojedziecie sobie tutaj. Edek pokazuje prawdziwe zdjęcie ośrodka X
Chase: Pal licho przybory biurowe, trzeba ruszać po drewno.
Bree: Bree zauważa bio-syntetyczne roboty Chwila, co to ma być?
Leo: To? Doktor Frankengeniusz chce was zastąpić elektronicznymi podróbami. Świry wszystkich krajów, łączcie się.
Robot-Adam: Minęła 11:22. Temperatura wynosi 20 stopni.
Chase: To wcale nie jest śmieszne.
Adam: Sorry, masz rację, raczej śmie-śmie-śmie-śmieszne.
Leo: Po prostu bawię się z moimi robo-pseudo-ludzio-przyjaciółmi.
Adam do Chase'a: Dałeś czadu z nozdrzy, bracie.
Adam: Leo?
Leo: Nie, chyba Oprah.

Supermoce

Usterki

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy i jedyny dwuczęściowy odcinek w pierwszym sezonie.
  • Ten odcinek nie posiada polskiej nazwy.
  • To pierwszy i drugi odcinek Szczurów laboratoryjnych.
  • W tym odcinku Adam i Bree użyli swoich supermocy przy ludziach, jednak nikt tego nie dostrzegł.
  • W tym odcinku zostały wprowadzone pierwsze supermoce: super siła, super szybkość, super inteligencja, pole siłowe i laserowy wzrok.
  • W tym odcinku pojawiają się pierwsze usterki: ognisty wzrok i nadwrażliwy słuch.
  • W tym odcinku pojawiają się młodsze wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku pojawiają się robotyczne wersje Adama, Bree i Chase'a.
  • W tym odcinku zostaje wprowadzona nowa supermoc, naukowa wizja.
  • W tym odcinku zostają wprowadzone nowe usterki: plazmowe granaty i smarkowe działo.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Adam, Bree, Chase i Leo prawie giną.
  • Jest to pierwszy dwuczęściowy odcinek bez wrogów i scen walki. Następny to Lab Rats: On The Edge.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki