Fandom

Death Spiral Smackdown

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
Bionic Birthday Fail
Death Spiral Smackdown Następny odcinek
Can I Borrow the Helicopter?
"Death Spiral Smackdown"
Sezon 1, odcinek 9
EP9.png
Premiera
Polska 7 lipca 2012
USA 7 czerwca 2012
Informacje
Kod produkcji 108
Scenarzysta Gigi McCreery i Perry Rein
Reżyser Sean McNamara
Galeria
Death Spiral Smackdown (pl. Śmiercionośna spirala) to dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 7 czerwca 2012 roku w USA i 7 lipca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo i Adam biorą udział w konkursie "Śmiercionośna Spirala". Tymczasem Bree i Chase wykorzystują swoje umiejętności, żeby sobie dopiec.

Streszczenie

W Mission Creek High School odbywa się "tydzień fitnessowej masakry", dlatego też pani Perry przedstawia śmiercionośną spiralę, w której uczniowie będą walczyć w parach aż do wyrzucenia z niej przeciwnej drużyny. Dyrektorka mówi, by rozsądnie dobrali się w pary. Gordo chce być w parze z Leo, ale chłopak jako partnera wybiera swojego bionicznie silnego brata.

W domu Leo mówi Bree i Chase'owi o śmiercionośnej spirali i pyta, czy przyjdą obejrzeć walkę, ale Chase mówi mu, że idą do centrum handlowego na ruchome schody. Bree okłamuje go mówiąc, że musi się uczyć, a w rzeczywistości chce pobyć trochę z przyjaciółkami. Kiedy Adam przychodzi i mówi, że nie będzie używał supermocy w konkursie, Leo potajemnie podaje mu wspomagacze.

W szkole Chase widzi Bree nieuczącą się na test i wykorzystuje swój super słuch, by poznać prawdę. Chcąc dać jej nauczkę, chłopak wykorzystuje wentyl bezpieczeństwa, żeby kontrolować siostrę i upokorzyć ją przed przyjaciółkami.

W sali gimnastycznej Gordo mówi Leośkowi, że też ma tajną broń: wielkiego faceta o imieniu Destrukto. Perry wyjaśnia im zasady gry i każe Adamowi i Leo walczyć z innymi chłopakami. Dzięki nakręceniu po wspomagaczach, Adam łatwo pokonuje ich.

Bree przeprasza swoje przyjaciółki, ale zaczyna mówić różnymi językami, ponownie je strasząc. Kiedy dziewczyny uciekają, Bree widzi Chase'a i domyśla się, co robi. Mówi mu, że zamierza wykorzystać swoją super szybkość przeciwko niemu, kiedy będzie najmniej się tego spodziewał, ale Chase nie jest przestraszony.

Chase i Bree oglądają Adama i Leo pokonujących inny zespół i gdy Chase jest rozproszony, Bree szybko zmienia go w klauna. Adam i Leo walczą w ostatecznej bitwie z Gordo i Destrukto i łatwo pokonują ich. Adam chce dalej walczyć i Bree domyśla się, co się dzieje, i mówi Leośkowi, że podskoczyła mu adrenalina i nie będzie mógł opanować swoich mocy. Leo odpowiada, że nie ma znaczenia, ponieważ wygrali, ale dyrektorka zaskakuje go mówiąc, że będzie musiał walczyć z nim w finale.

W domu Adam pyta się Leo, czy jest roztrzęsiony i kiedy próbuje usiąść, niszczy krzesło. Chłopak chce ponownie zjeść "płatki" (wspomagacze), ale Dooley powstrzymuje go. Po chwili przychodzą Bree i Chase. Leo prosi siostrę, aby pomogła mu z Adamem. Dziewczyna każe mu zrezygnować z walki, ale Leo nie chce, więc Bree mówi mu, że wkrótce wspomagacze przestaną działać.

Następnego dnia w szkole Chase ma na sobie dwadzieścia sześć części garderoby, a Bree nosi na szyi aluminium, by Chase nie mógł jej kontrolować. Bree widzi ludzi śmiejących się na nich i Chase obwinia ją za to, że go okłamała, ale ona mówi mu, że to dlatego, że Caitlin jest jej pierwszą prawdziwą przyjaciółką.

Leo mówi Perry, że Adam jest tak chory, że ledwo się rusza. Tymczasem w laboratorium, Adam budzi się i nie może otworzyć drzwi od kapsuły, ale swoją super siłą niszczy je i pokazuje się w szkole, kiedy dyrektorką wręcza Dooley'owi trofeum. Adam ma zamiar rzucić Leo, ale Bree każe Chase'owi użyć wentylu. Chase kontroluje Adama i delikatnie odkłada Leo. Adam jest zdezorientowany, a Leo wyrzuca go ze spirali i dostaje trofeum. Gordo gratuluje przyjacielowi i daje mu pelerynę. Adam jest zły na brata, ale wybacza mu, gdy dostaje od niego pelerynę.

Później Adam rozmawia z Chasem o wentylu. Adam prosi brata o połączenie się z nim, by razem tańczyć kaczuszki.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecna

Cytaty

Perry: Złamana nóżka? Rozchodzisz!
Chase: Bardzo groźne słowa jak na ledwo dukającego po hiszpańsku szweda.
Perry: Jakby pytali w szpitalu, rozwaliłeś ten łeb poza terenem szkoły.
Perry: Do Leo Przed nami ostateczne starcie, a ty jeszcze tu? A nie zaryczany w domciu u rąbka mamusinej spódniczki?
Gordo: Tak jest! Do mamusi.
Perry: Stul dziób, sieroto w pelerynie!

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki