FANDOM

Dom Marcusa.png

Dom Marcusa

Dom Marcusa to budynek położony w miejscowości Mission Creek w stanie Cansas lub Minnesota, w którym dawniej mieszkali Marcus i Douglas Davenportowie.

Opis

Jest to niewielki domek z przystającym do niego garażem. Jest barwy jasnoniebieskiej, posiada liczne białe elementy, takie jak okna czy wejście. Drzwi są czerwone, a przód domu (dolna część) wyłożony jest kamienną ścianą. Od frontu rosną liczne kwiaty, z tyłu zaś zauważyć można żywopłot.

Z tyłu domu znajduje się ukryta cyber-ściana, która prowadzi do laboratorium. Początkowo aktywowało się ją panelem kontrolnym ukrytym w pobliskim grillu.

Nie wiadomo dokładnie, jak wygląda wnętrze domu, ponieważ jedyne widoczne pomieszczenie to lab, który znajduje się pod budynkiem. Jest to ponure laboratorium, w którym znajdują się m.in. komputer, liczne plany i tablice, ukryta klatka, a także kapsuła, w której Marcus regeneruje siły.

W odcinku Bionic Showdown (część 2), w czasie finałowej walki Adama, Bree, Chase'a, Donalda i Leo z Marcusem i Donaldem, laboratorium zawaliło się przez wybuch energii Adama. Nie wiadomo, czy jeszcze jakiś fragment domu został zniszczony.

Mieszkańcy

Znane pomieszczenia

Nie wiadomo dokładnie, jakie pomieszczenia znajdowały się w domu, bowiem widoczny był jedynie tutejszy lab. Prawdopodobnie, jak w każdym domu, były tu także kuchnia, łazienka i sypialnie Douglasa i Marcusa.

Ciekawostki

  • Z tyłu domu znajduje się cyber-ściana, która prowadzi do laboratorium.
  • W lampie wiszącej z tyłu domu wbudowana jest kamera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki