Fandom

Donald (równoległy wszechświat)

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Donald (równoległy wszechświat)
[[Image:|250px]]
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Asystent
Mieszka w Mission Creek
Szkoła
Praca
Powiązania Tasha Technologies
Wygląd
Oczy Brązowy
Włosy Czarny
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci Leo Dooley (pasierb)
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Tasha Dooley (szef)
Miłość
Wrogowie Adam Henderson
Bree Henderson
Chase Henderson
Agent Gordon
Inni
Produkcja
Aktor Hal Sparks
Głos Grzegorz Kwiecień
Debiut Parallel Universe
Ostatni odcinek
Galeria
Mój świat to cztery ściany laboratorium, no plus te 15 minut dziennie, kiedy po ciebie przyjeżdżam.
Donald to alternatywny odpowiednik Donalda Davenporta z równoległego wszechświata.

W jego rolę wciela się Hal Sparks, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Grzegorz Kwiecień.

Wygląd

Donald ma trzydzieści osiem lat. Ma brązowe oczy i czarne włosy. Nosi jasne spodnie i koszulę biało-czerwoną, a na niej brązową kamizelkę.

Historia

Donald to asystent Tashy Dooley. Całe dnie spędza w laboratorium i nie ma prawa wychodzenia z niego, prócz jazdy po Leosia do szkoły.

Leo spotkał Donalda po raz pierwszy, gdy trafił do równoległego wszechświata i odkrył supermoce. Od niego dowiedział się m.in. że to jego matka jest naukowcem, on tylko jej asystentem, i że posiada bioniczne moce. Donald nie wierzył Leosiowi, gdy mówił, że trafił do innego świata. Później kazał mu iść do szkoły.

Po lekcjach Donald przyjechał po Leosia do szkoły i spotykał Adama, Bree i Chase'a, którym Leo pokazał swoje supermoce. Hendersonowie wydali go rządowi, a Donald pomógł mu wrócić do domu. Tam zaczął wierzyć Leosiowi, że jest z innego wszechświata, i obiecał go chronić przed agendami rządowymi, ale zostali uwięzieni.

Dzięki mocy teleportacji udało im się uciec. Później Donald pomógł Leosiowi wrócić do swojego wszechświata.

Osobowość i cechy charakteru

Donald nie wierzy w siebie, w przeciwieństwie do tego z oryginalnego wszechświata. Bardzo boi się swojej szefowej, Tashy Dooley. Jako że szefowa nie pozwala mu opuszczać laboratorium prócz jazdy do szkoły po Leo, Donald uwielbia 15-minutową jazdę samochodem, gdyż ma wtedy kontakt ze światem zewnętrznym.

Występy

  1. Parallel Universe (pierwsze pojawienie)

Ciekawostki

  • Donald z tego wymiaru nie wierzy w siebie, w przeciwieństwie do tego z oryginalnego wszechświata.
  • Nie wiadomo, czy Donald jest mężem Tashy, tak jak w oryginalnym wszechświecie, gdyż Tasha zachowuje swoje panieńskie nazwisko.
    • W całym odcinku nazywa Leo "synkiem".

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki