Fandom

Douglas Davenport

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Douglas Davenport
Douglas zdjęcie.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy Dougy (Donald, Terry, Tasha)
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1973
Wiek 43 lata
Stanowisko Wynalazca
Mieszka w Mission Creek
Szkoła
Praca Bioniczna Akademia Davenporta
Powiązania Davenport Industries (wcześniej)
Wygląd
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Relacje
Małżonek
Rodzice nieznana matka
Dziadkowie
Rodzeństwo Donald Davenport (brat)
Dzieci Marcus Davenport (bioniczny syn)
Adam Davenport (bioniczny syn)
Chase Davenport (bioniczny syn)
Bree Davenport (bioniczna córka)
Daniel Davenport (bioniczny syn)
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie Leo Dooley (przybrany bioniczny bratanek)
Kuzyni
Krewni Tasha Davenport (bratowa)
Przyjaciele Bob
Spin
S-1
Bioniczna armia
Miłość Terry Perry (zauroczenie z jej strony)
Wrogowie Victor Krane
Troy West
Giselle Vickers
Inni
Produkcja
Aktor Jeremy Kent Jackson
Głos Krzysztof Cybiński
Debiut Mission: Space
Ostatni odcinek The Vanishing (część 2)
Galeria
Douglas Davenport to twórca Marcusa i brat Donalda, a zarazem prawdziwy ojciec Adama, Bree i Chase'a. W jego rolę wciela się Jeremy Kent Jackson, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Krzysztof Cybiński.

Wygląd

Douglas to mężczyzna o brązowych oczach i tego samego koloru stojących włosach. Ma na sobie skórzaną kurtkę, a pod nią szarą koszulę. Nosi czarne buty i ciemne spodnie.

Historia

Przeszłość

Donald i Douglas.png

Donald i Douglas

Wiele lat temu, Douglas i Donald razem stworzyli firmę Davenport Industries i pracowali nad stworzeniem bionicznej technologii umożliwiającej robotom robienie rzeczy, do których nie są zdolni ludzie. Jednak Douglas za plecami Donalda wszczepił technologię w ludzi poddanych inżynierii genetycznej, a mianowicie w Adama, Bree i Chase'a, i zamierzał wykorzystać ich jako broń. Donald odwrócił się od niego i zabrał mu dzieci, kiedy poznał prawdę. Następnie Douglas upozorował własną śmierć, aby ukryć się przed FBI i Donaldem, i spędził kolejne lata planując zemstę.

Kiedy Douglas został wyrzucony z Davenport Industries, potrzebował pieniędzy na dalsze czyny. Wtedy znalazł milionera imieniem Victor Krane, który w niego uwierzył i dał mu pieniądze na nowe laboratorium, a Douglas, odwdzięczając się, dał mu super moce.

Mając pieniądze i pragnąc zemsty na bracie, Douglas zbudował androida imieniem Marcus i wyposażył go we wszystkie uprawnienia Adama, Bree i Chase'a, po czym wysłał go na przeszpiegi.

Sezon 1

Douglas po raz pierwszy pojawił się na końcu odcinka Mission: Space, siedząc na krześle i oglądając szczury laboratoryjne przez ukrytą kamerę, którą zamontował w laboratorium jego syn.

Sezon 2

W odcinku Speed Trapped widać Douglasa, gdy rozmawia z Marcusem o tym, że chce zwabić szczury laboratoryjne do swojej kryjówki i użyć ich w złym celu.

EP30 11.png

Douglas z Marcusem

W Leo vs. Evil okazuje się, że Marcus nie ma dobrych relacji z ojcem. Mężczyzna co najmniej raz zapomniał o jego urodzinach. Pod koniec odcinka jest wściekły na syna za to, że pozwolił Leośkowi uciec, i po raz pierwszy można zobaczyć jego twarz. Wypowiada wtedy takie słowa: "Sam będę musiał wkroczyć do akcji".

Marcus wybuch energii.png

Douglas razem z Marcusem porywają Donalda

Douglas jest nieobecny aż do odcinka Bionic Showdown, w którym wciela swój plan w życie - wyłącza Edka, włamuje się do domu Davenportów i razem ze swoim synem porywają Donalda, żeby zwabić Adama, Bree i Chase'a do swojej kryjówki. 

EP34.png

Tam mówi im, że to on jest ich prawdziwym "ojcem" i twórcą. Następnie więzi ich w klatkach, które zakłócają ich bioniczne moce. Później pragnie przejąć kontrolę na szczurami mówiąc, że założył urządzenia kontroli umysłu w ich chipach. Jednak, kiedy próbuje ich kontrolować, Donald ujawnia, że skonfigurował urządzenie blokujące kilka lat temu. Kiedy Donaldowi, Adamowi, Bree i Chase'owi udaje się uciec z klatki, Douglas walczy ze swoim bratem, podczas gdy Marcus zajmuje się szczurami laboratoryjnymi. Po chwili pojawia się Leo i kiedy Marcus próbuje go zabić, Adam aktywuje swoją ukrytą umiejętność - wybuch energii, przez co budynek zaczyna się zapadać i, korzystając z chwili, Douglas ucieka.

EP37.png

Douglas uratował Chase'a

W Avalanche jedzie na Antarktydę, aby uratować Chase'a przed lawiną. Zaprowadził go do swego namiotu i próbował przeciągnąć na swoją stronę, oferując mu wszystkie moce. Jednak jego plan się nie powodzi i Donald więzi go w wielkim bloku lodu i zamyka pod specjalnym zabezpieczeniem.

Douglas zamrożony.png

Douglas zamrożony w bryle lodu

Douglas powraca w finale sezonu w odcinku No Going Back, gdzie zamaskowany człowiek uwalnia go z bryły lodu. Później wysadza laboratorium swojego brata. Leo i Donaldowi udaje się jednak uciec, ale zostają uwięzieni w windzie.

Sezon 3

Powrócił w pierwszych odcinkach sezonu trzeciego - Sink or Swim - gdzie użył cyber-maski, żeby udawać Donalda i porwać Adama, Bree i Chase'a. W swojej kryjówce przedstawił mi Victora Krane'a, który okazał się być jego partnerem. Gdy rodzeństwu udaje się uciec, Douglas, używając aplikacji Bim-Bam, kontroluje ich i zamierza zniszczyć Donalda, Leośka i Tashę. Ostatecznie udało się przywrócić pamięć Adamowi, Bree i Chase'owi. Krane mówi, że to nie koniec. Twierdzi, że plan Douglasa był beznadziejny i od teraz będą działać według jego planu.

Douglas Taken.png

Douglas próbuje zaatakować Victora

W odcinku Taken okazuje się, że Douglas zrezygnował z współpracy z oszalałym Victorem i stał się dobry. Próbował odzyskać zaufanie swojego brata, lecz bezskutecznie. Po tym jak Douglas próbował uratować Adama, Bree i Chase'a przed Krane'em, Donald wyrzucił go z domu.

W odcinku Which Father Knows Best? Douglas pomaga Bree odbudować jej bioniczny chip. Kiedy kończy, Donald ponownie wyrzuca go z domu. Davenport jednak szybko tego żałuje i pozwala bratu zamieszać razem z nim.

YPW1 Victor.png

W odcinkach You Posted What?!? Douglas razem z Leośkiem uciekają do szkoły, gdy dom zostaje opanowany przez tajnych agentów rządowych. Spotykają tam Perry, która zakochuje się w mężczyźnie. Nagle przychodzą Krane i S-1, i dzięki generacji elektryczności Victor nokautuje Douglasa i dyrektorkę. S-1 więzi Leo w klatce siłowej i dzięki wybuchowi energii zwala na jego rękę sufit. Po odzyskaniu przytomności, Perry i Douglas ratują Leośka. W szpitalu wychodzi na jaw, że Douglas i Leo zniknęli. Okazuje się, że Douglas dał Leośkowi supermoce w jego złamane ramię. Razem próbują walczyć z Krane'em i S-1. Nagle pojawiają się Chase, Adam, Bree i Donald, którzy zaczynają walczyć z wrogami. Leo dzięki supermocy ostatecznie pokonuje Krane'a. Gdy agenci rządowi przychodzą po Adama, Bree i Chase'a, Douglas tłumaczy im, że to Krane i S-1 są tymi złymi. W domu Douglas, Leo i Tasha oglądają wiadomości, w których występują szczury z Donaldem. W czasie seansu Perry zaczyna podrywać Douglasa.

Osobowość i cechy charakteru

DouglasDavenport.png

Douglas jest bardzo podobny do Donalda - obaj są geniuszami, którzy są bardzo aroganccy i posiadają bardzo duże ego. Jednak w przeciwieństwie do Donalda, Douglas jest bezlitosny i nieczuły, nie miał żadnych problemów z zamianą dzieci w broń. Był całkowicie amoralny, przebiegły i gotów zrobić wszystko, aby osiągnąć swoje cele. Jest naprawdę złym człowiekiem.

Miał napięte stosunki z Marcusem. Wydaje się, że traktował go tylko jako sługę, a nie syna. Marcus sam powiedział, że Douglas zapomniał o jego urodzinach.

Mimo złych cech, Douglas jest nieco dziecinny, podobnie jak Donald, i często zachowuje się w dziecinny sposób.

W odcinku Taken Douglas rezygnuje z współpracy z Krane'em i przechodzi na dobrą stronę.

Moce i umiejętności

  • Inteligencja: podobnie jak Donald, Douglas jest geniuszem w wielu dziedzinach, jest nawet mądrzejszy niż Donald. To on stworzył Adama, Bree i Chase'a.
  • Sztuki walki: tak jak Donald, Douglas jest utalentowanym zawodnikiem w walce wręcz, co pokazał w starciu ze swoim bratem.
  • Strategia: Douglas jest utalentowanym strategiem.
  • Bim-Bam: Douglas może go aktywować, by przejąć kontrolę nad Adamem, Bree i Chase'em.

Występy

Sezon 1

  1. Exoskeleton vs. Grandma (wspomniany)
  2. Mission: Space (pierwsze pojawienie; w cieniu)

Sezon 2

  1. Speed Trapped (w cieniu)
  2. Leo vs. Evil
  3. Bionic Showdown (część 1)
  4. Bionic Showdown (część 2)
  5. Avalanche
  6. No Going Back (ekran)

Sezon 3

  1. Sink or Swim (część 1)
  2. Sink or Swim (część 2)
  3. Scramble the Orbs (wspomniany)
  4. Taken
  5. Three Minus Bree (wspomniany)
  6. Which Father Knows Best?
  7. You Posted What?!? (część 1)
  8. You Posted What?!? (część 2)
  9. Brother Battle
  10. Face Off
  11. Merry Glitchmas (wspomniany)
  12. Rise of the Secret Soldiers (część 1)

Sezon 4

  1. Bionic Rebellion (część 2) (wspomniany)
  2. Under Siege
  3. Bionic Dog
  4. Mission Mania
  5. Spider Island
  6. Spike vs. Spikette
  7. Bionic Action Heroes (część 1)
  8. Bionic Action Heroes (część 2)
  9. One of Us
  10. Bob Zombie
  11. The Curse of the Screaming Skull
  12. Lab Rats: On The Edge (część 1)
  13. Lab Rats: On The Edge (część 2)
  14. And Then There Were Four
  15. The Vanishing (część 1)
  16. The Vanishing (część 2)

Ciekawostki

Adama, Bree Chase'a i Daniela i umieścił je w ich układzie nerwowym.
  • Jest on młodszym bratem Donalda.
  • Nienawidzi, gdy Donald nazywa go "Douglasek".
  • Donald myślał, że Douglas nie żyje, ale w rzeczywistości tylko upozorował własną śmierć.
  • Chciał użyć Adama, Bree i Chase'a do złych celów.
  • Stworzył Marcusa i dał mu wszystkie umiejętności szczurów laboratoryjnych.
  • W odcinku Speed Trapped widać jego fryzurę.
  • W odcinku Exoskeleton vs. Grandma pod koniec Donald mówi, że adoptował dzieciaki po tym, jak ich ojciec wpadł do wulkanu, co może okazać się prawdą, biorąc pod uwagę, że sam Douglas mówił, że upozorował własną śmierć.
  • Nie chce, by jego mama dowiedziała się, że żyje.
  • Zna sztuki walki, tak jak Donald.
  • Twierdzi, że Donald jest tym słabszym.
  • Jest dobry od odcinka Taken.
  • W odcinku Which Father Knows Best dzięki cyber-masce zamienił się w kobietę sprzedającą jedzenie.
  • W odcinku You Posted What?!? daje Leośkowi supermoce.
  • Jest wysoko dyplomowanym kucharzem, robi całkiem dobrą fasolową.
  • Miał psa Otisa.
  • Odblokował Edkowi ciasteczka.
  • W czasie studiów randkowy łatwo z Giselle Vickers

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki