Fandom

Drone Alone

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
Chip Switch
Drone Alone Następny odcinek
Chore Wars
"Drone Alone"
Sezon 1, odcinek 13
EP13.png
Premiera
Polska 15 września 2012
USA 5 lipca 2012
Informacje
Kod produkcji 114
Scenarzysta Mark Brazill
Reżyser Jody Margolin Hahn
Galeria
Drone Alone (pl. Odlot) to trzynasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 5 lipca 2012 roku w USA i 15 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Co się dzieje, gdy pana domu nie ma w domu? Dzieciaki szaleją, z tym że to szaleństwo można nazwać kompletną masakrą. Kiedy Davenport wybiera się w podróż prywatnym odrzutowcem szczury laboratoryjne ożywają, jednak to najmniejszy problem. Prawdziwe problemy zaczną się w nocy i nieco później, gdy lokalizator impulsu magnetycznego zostanie wzięty przez nich za lampkę nocną i uruchomiony. Spowoduje to nieprzewidziane w konsekwencji, katastrofalne skutki, ale to nic nowego dla szczurów laboratoryjnych...

Streszczenie

Kiedy Tasha i Donald lecą na wakacje do Australii prywatnym odrzutowcem Davenporta, Leo ma upewnić się, że nic nie dzieje się z jego cennymi wynalazkami. Chłopak i szczury laboratoryjne obiecują rodzicom zachowywać porządek, lecz zaczynają wariować z podniecenia. Bree biegnie do New Jersey, Adam rozpoczyna mieszanie żywności, a Chase robi dowcip na komputerze Davenporta.

Leo udaje się do laboratorium i kładzie szczury spać. Włącza im LEMPA (lokalizator impulsu magnetycznego), którego wziął za lampkę nocną. Okazuje się, że urządzenie te może spalić nie tylko każdy obwód w całym domu, ale także chipy Adama, Bree i Chase'a. Rano Leo odkrywa, że ​​Bree znajduje się na pustyni, Adam mówi do tyłu, a Chase ma rozpikselizowany wzrok. Ostatecznie jednak udaje im się wrócić do normalności. Pod koniec odcinka Davenport dowiaduje się o całym zajściu z kamer bezpieczeństwa.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Adam: Coś mi się chyba przelało w brzuszku. Mogę zostawić uchylone drzwi?
Bree i Chase: Nie!
Adam: Jak chcecie, ale jakby co to ostrzegałem.
Tasha: Że LEMPA? Gdzie ta LEMPA, na stóle zaraz koło łyżka?
Donald: LEMPA to lokalizator impulsu elektromagnetycznego. Boję się, że zostawiłem go w laboratorium.
Tasha: Chyba w leboratorium.
Donald: To nie jest śmieszne!
Tasha: Chcesz powiedzieć, że tak sobie teraz latamy tam i z powrotem, bez żadnego celu i bez pilota!?
Edzio: O, Tashka, poważna sprawa, co? Chyba powinnaś wyskoczyć.
Donald: Chyba że kolega Edward przejmie dowodzenie i da radę wylądować.
Tasha: Że co? Że niby on ma nami sterować? Kochany, ty chyba robisz sobie za mnie jaja.
Edzio: Zamknij pasy, cukiereczku. Szykują się ostre turbulencje.

Ciekawostki

  • W tym odcinku Bree była w New Jersey.
  • W tym odcinku okazuje się, że Edzio nie tylko znajduje się w domu, ale też może przejść na przenośny tablet.
  • W tym odcinku po raz pierwszy zostaje włączony LEMP.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki