FANDOM

Poprzedni odcinek
Chore Wars
Dude, Where's My Lab? Następny odcinek
Air Leo
"Dude, Where's My Lab?"
Sezon 1, odcinek 15
EP15.png
Premiera
Polska 29 września 2012
USA 16 lipca 2012
Informacje
Kod produkcji 115
Scenarzysta Marcus Alexander Hart
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Dude, Where's My Lab? (pl. Gdzie jest laboratorium?) to piętnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 16 lipca 2012 roku w USA i 29 września 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Tasha zabiera całą rodzinę na weekend na ładną plażę "bez żadnej techniki", ale gdy Donald odkrywa rozbłysk słoneczny, który zmierza w kierunku Ziemi, potajemnie przygotowuje szczury laboratoryjne do misji. Trio jest zmuszone pracować w przenośnym laboratorium, podczas gdy reszta rodziny przebywa na plaży.

Streszczenie

W laboratorium Donald ćwiczy właśnie z Adamem, Bree i Chasem. Leoś chce iść na plażę, gdyż są wakacje. Tego samego pragnie Tasha, którą denerwują już ciągłe eksperymentowanie i hałasowanie. Davenport zgadza się na weekend "bez żadnej techniki", a po wyjściu jego żony pojawia się alarm informujący o gigantycznym rozbłysku słonecznym, który zmierza w kierunku Ziemi. Mimo to Donald z rodziną wybierają się na plażę, by nie sprawić przykrości Tashy.

Davenport przyjeżdża na plażę swoim samochodem kempingowym. Gdy Tasha idzie zająć miejsca, Donald przedstawia dzieciakom "laboratorium na kółkach" i każe im czekać aż do włączenia alarmu, by w czasie dwóch godzin od niego wystrzelili rakietę. Donald idzie z Leosiem na plażę, a Adam, Bree i Chase zostają w pojeździe.

Chcąc koordynować postępy misji, Donald przedstawia Leosiowi w ukryciu przed Tashą szpiegowski telefon w puszce. Kobieta zakazuje synowi "pić colę" i każe mu odłożyć puszkę. Davenport wysyła Leośka do samochodu. Chłopak postanawia zabierać po jednym z rodzeństwa ze sobą na plażę. Pierwsza idzie Bree. Wściekły Chase idzie za nią, a za Chasem idzie Adam. Gdy laboratorium na kółkach jest puste, włącza się alarm.

Gdy rodzeństwo spotyka się ze sobą na plaży, postanawiają wrócić do laboratorium, ale okazuje się, że samochód zniknął. Po chwili pojawia się policjant, który ujawnił im, że odholował vana, gdyż przez godzinę słyszał alarm. Za 200 dolarów postanawia oddać im pojazd. Adam, Bree, Chase i Leo postanawiają skołować pieniądze, nie informując o tym Davenporta.

Tymczasem Donald próbuje skontaktować się z dziećmi, ale telefon w puszce niszczy się, dlatego też mężczyzna zabiera komórkę pobliskiej kobiecie. Ta jest zła na niego i zaczyna atakować go deską.

Adam, Bree, Chase i Leo pokazują swoje talenty (supermoce) na plaży, by w ten sposób zarobić kasę. Policjant zamyka ich w więzieniu za wyłudzanie pieniędzy. Po chwili w celi zamknięty zostaje Davenport za kradzież telefonu. Gdy policjant wychodzi, Adam swoją super siłą wyważa kraty i rodzinka biegnie po samochód.

W vanie okazuje się, że zostało im jedynie 60 sekund do katastrofy. Ostatecznie udaje im się wystrzelić rakietę i zatrzymać rozbłysk słoneczny. Gdy idą na plażę okazuje się, że Tasha chce już wrócić do domu.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Leo: Daj spokój, tatuśku. Mamy wakacje! Chodźmy na plażę i pokaż wszystkim te swoje blade, chude łydeczki.
Donald: Pakujcie kąpielówki, kapelusze słomkowe, ręczniki i klapersy.
Chase: O Adamie On ma racje. Niech ktoś go pogłaszcze i rzuci herbatniczka.
Chase: Do Adama Weź, daj spokój. Gość ma na nogach japonki, a w radiowozie mieści mu się jedna noga. Przecież to nie jest prawdziwy glina. Cała czwórka idzie do więzienia Ale za to ma prawdziwe więzienie.

Ciekawostki

  • Jest to drugi odcinek, którego tytuł jest pytaniem (pierwszy to Can I Borrow the Helicopter?).
  • Okazuje się, że Tasha nie lubi innych ludzi.
  • Na plaży Leo mówi że nie ma nic przyjemniejszego niż całymi dniami siedzieć w pełnym słońcu. Gdyby siedział w słońcu za jego plecami by tworzył się cień a tam go nie było.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki