FANDOM

Giselle Vickers
GiselleFinale.PNG
Informacje
Pełne imię Giselle Vickers
Pseudonimy
Płeć kobieta
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Reżyserka
Złoczyńca
Martwa
Mieszka w Los Angeles
Szkoła
Praca
Powiązania Armia androidów
Wygląd
Oczy brązowe
Włosy czarne
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto Wujek Jerry
Ciotka Betty
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Marcus Davenport
Miłość Douglas Davenport (ex-chłopak)
Wrogowie Chase Davenport
Bree Davenport
Adam Davenport
Leo Dooley
Douglas Davenport
Troy West
Donald Davenport
Daniel Davenport
Bioniczna armia
Inni
Produkcja
Aktor Jessalyn Wanlim
Głos
Debiut Bionic Action Hero
Ostatni odcinek The Vanishing
Galeria
Giselle Vickers to antagonistka 4 sezonu sezonu Szczury laboratoryjne. Jest reżyserką filmową, która posiadała armie androidów i zamierzała nimi zastąpić Bionicznych nadludzi. Teraz odbudowała Marcusa.

Wygląd

Giselle jest kobietą czarnych włosach i brązowych oczach. Jest średniego wzrostu i jest szczupła.

Osobowość

Początkowo Giselle wydawała się normalną kobietą, która chciała zrobić film o Adamie, Bree i Chase. Okazało się jednak, że jest zła i ma w planach zastąpienie Bionicznych nadludzi androidami.

Historia

W odcinku Bionic Action Hero (część 1) Giselle przybywa na wyspę wraz z Troy'em. Zamieża bowiem ona stworzyć film o Adamie, Bree i Chase. Kiedy Troy podstępem wyciągnął od Bree informacje na temat bionicznego chipa Chase'a, okazało się, że Giselle ma w planie zlikwidować wszystkich bionicznych nadludzi i zastąpienie ich androidami. Okazało się także, że cała jej ekipa filmowa jak i Troy to androidy, które mają supermoce. Jej androidy stanęły do walki z Adamem, Bree, Leo i Douglasem podczas, gdy ona i Troy porwali Chase'a.

Później okazało sie, że Giselle porwała Chase'a, gdyż jej androidy mają supermoce Adama i Bree, ale nie mają supermocy Chase'a. Pokazała przywiązanemu Chase'owi nagranie jak jej studio wybucha, gdy są tam Bree, Adam, Leo i Douglas. Chase jest przerażony, ale okazuje się, że udało im się uciec. Gdy ona i Troy wychodzą, Chase'owi udaje się uciec, ale Giselle i Troy wracają. Chase staje do walki z Troy'em. Giselle mówi, że Troy to stary model androida i zamierza go zastąpić nowszym i skuteczniejszym. Giselle znów przywiązuje Chase'a. Giselle wysyła do Akademii jednego z najgroźniejszych androidów by pozbył się Bree, Adama, Leo, Douglasa i bionicznych żołnierzy. Bree i Adam idą ratować Chase'a podcza, gdy Leo i Douglas pokonują androida. Gdy Bree i Adam są na miejscu stają do walki z Giselle i Troy'em i nokautują ich. Kiedy idą po Chase'a myślą, że Chase nie żyje, gdyż nie oddycha. Wchodzi Giselle. Nagle otwierają się drzwi od windy, w któych stoi groźny android. Android upada, a za nim stoi cały i zdrowy Chase. Giselle jest wściekła. Nasyła na Adama, Bree i Chase'a kolejne androidy. Nagle androidy zostają zniszczone. Okazuje się, że to Leo i Douglas je zabili. Giselle jest w pułapce. Nag;e wchodzi Troy. Giselle myśli, że Troy chce ją uratowac, ale on chce ją zabić. Strzela do niej z broni plazmowej. Kiedy Bree, Adam, Chase, Leo i Douglas są zajęci zabiciem Troy'a, okazuje się, że Giselle uciekła. Pod koniec odcinka przychodzi od rupieciarni, gdzie w gruzach odnajduje robotyczną ręke Marcusa i zamierza go odbudować.

Występy

Ciekawostki

  • W przeszłości zrobiła film o Zombie.
  • Miała w planach zrobienie filmu o tytule "Ortodonta zombie".
  • Jest podobna do Krane'a i tak jak on stworzyła armię złoczyńców. Tylko ona nie stworzyła bionicznych nadludzi, tylko bioniczne androidy.
  • Odbudowała Marcusa.
  • Randkowała kiedyś z Douglasem.
  • Zginęła w odcinku The Vanishing.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki