FANDOM

Janelle
Janelle.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Kobieta
Data urodzenia 1998 rok
Wiek 17 lat
Stanowisko Uczennica
Mieszka w Mission Creek
Szkoła Liceum Mission Creek
Praca
Powiązania
Wygląd
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Relacje
Małżonek Leo Dooley (alternatywna przyszłość)
Rodzice nienazwana matka
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Adam Davenport
Chase Davenport
Bree Davenport
Miłość Leo Dooley (chłopak)
Wrogowie Rose Dooley
Trent
Spin
Inni
Produkcja
Aktor Madison Pettis
Głos Julia Chatys
Debiut Can I Borrow the Helicopter?
Ostatni odcinek Adam Steps Up
Galeria
Janelle to uczennica liceum Mission Creek, w której podkochuje się Leo Dooley. W jej rolę wciela się Madison Pettis, a w polskim dubbingu podkłada jej głos Julia Chatys.

Wygląd

Janelle to szczupła dziewczyna o brązowych oczach i tego samego koloru kręconych włosach.

Historia

Janelle debiutuje w odcinku Can I Borrow the Helicopter?, gdzie okazuje się, że Leo się w niej podkochuje. Chłopak chciał jej zaimponować, dlatego też zabrał ją w podróż helikopterem Davenporta.

W odcinku Back from the Future zaprosiła Leośka do kina, lecz on nie przyszedł, bo musiał ratować Adama, Bree i Chase'a przed śmiercią, a gdy opowiadał jej całą historię, ta mu nie uwierzyła.

Ostatni raz w serii pierwszej Janelle pojawia się w odcinku Air Leo. Leo ponownie próbuje jej zaimponować, dlatego też bierze udział w meczu koszykówki 1-na-1 przeciwko niepokonanemu Trentowi. Kiedy chłopak oszukuje, kierując butami antygrawitacyjnymi, które ukradł Trent, Jenelle jest zła na niego. Leo obiecuje więcej nie oszukiwać i ostatecznie przegrywa, ale udaje mu się trafić jednego kosza, co bardzo ucieszyło jego miłość.

Janelle powraca w drugim sezonie w odcinku Avalanche, gdzie Leo zaprasza ją do siebie. Starając się jej zaimponować, Dooley przez przypadek zamraża ją przez jeden z wynalazków Donalda.

Pojawia się ponownie w odcinku Prank You Very Much. Tam okazuje się, że babcia Leośka, Rose nie lubi Janelle co jej się nie podoba.

Janelle porwaca w odcinku Mission: Mission Creek High, gdzie unika Leośka, gdyż twierdzi, że ten przynosi jej pecha. Ona starał się jej udowodnić, że jest inaczej. Zabrał ją na turniej koszykówki w szkole, ale została kilka razy poturbowana przez przypadkowych uczniów. Wkrótce Leo uratował jej życie przed spadającym zderzakiem od auta Perry.

W odcinku Scramble the Orbs Janelle brała udział w szkolnym przedstawieniu wraz z Adamem. Leo uważał iż przedstawienie jest nudne, ale dla Janelle postanowił przyjść.

W odcinku Cyborg Shark Attack Leo okłamuje Janelle, że nie boi się rekinów, a osoby, które krzyczeli w kinie na filmie o rekinach to Adam i Chase. Ci postanowili się zemścić na Leo i wypuścili do salnonu robotycze rekiny, które miały nastraszyć Leo przed Janelle. Jednak rekiny dzięki sztucznej inteligencji zbuntowały się i uwięziły Janelle, Leo, Chase'a i Adama w salonie.

Po raz kolejny Janelle powraca w odcinku Armed & Dangerous, gdzie Leo pokazuje jej swoje nowe bioniczne moce.

Po raz ostatni w trzecim sezonie Janelle pojawia się w odcinku Adam Steps Up, gdzie Leo zaprasza ją na bioniczną wyspę.

Osobowość i cechy charakteru

Janelle jest bardzo inteligentną i opanowaną dziewczyną. Jest normalna i uczciwa. Nie lubi wywyższających się chłopaków. Uwielbia komiksy, podobnie jak Leo, i koszykówkę.

Występy

Sezon 1

Sezon 2

  1. Avalanche
  2. Prank You Very Much

Sezon 3

  1. Mission: Mission Creek High
  2. Scramble the Orbs
  3. Cyborg Shark Attack
  4. Armed & Dangerous
  5. Adam Steps Up

Ciekawostki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki