FANDOM

Kaz
Cross26.png
Informacje
Pełne imię Kazimeras
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1999 rok
Wiek 16 lat
Stanowisko Pracownik Oddziału specjalnego
Uczeń Bionicznej Akademii (podszywanie)_
Mieszka w Filadelfia
Szkoła Liceum Logan
Praca Oddział specjalny
Powiązania Oddział specjalny
Wygląd
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Oliver
Tecton
Szary Granit
Gamma Girl
Skylar Burza
Adam Davenport
Bree Davenport
Chase Davenport
Leo Dooley
Horace Diaz
Miłość
Wrogowie Incapacitator
Inni
Produkcja
Aktor Bradley Steven Perry
Głos
Debiut Lab Rats vs. Mighty Med
Ostatni odcinek Lab Rats vs. Mighty Med
Galeria
Kaz to główny bohater serialu Oddział specjalny, który wystąpił w odcinku Lab Rats vs. Mighty Med. Jest pracownikiem Oddziału specjalnego.

Wygląd

Kaz to średniego wzrostu nastolatek z brązowymi oczami i włosami tego samego koloru.

Historia

Kaz pojawia się w odcinku Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie zaciąga do Bionicznej Akademii Olivera, by Kaz mógł tam nabyć bioniczne zdolności. Razem udawali uczniów, ale wszystko się wydało. Gdy Chase został ranny, Kaz wraz z Oliverem wpadli na pomysł by zabrać go na Oddział specjalny. Tam Horace im powiedział, że nie da rady uratować Chase'a. Kaz postanowił zamienić się mózgami z Chase'm by go uratować. O dziwo się udało.

Moce i umiejętności

Supermoce

  • Latanie: w finałowym odcinku Oddziału specjalnego, Kaz i Oliver nabyli supermoce. Jedną z ich supermocy jest latanie.

Tymczasowe supermoce

  • Super inteligencja: Po zamianie mózgami z Chasem, Kaz nabył tymczasowo jego inteligencje.
  • Klucz Klucznika: dzięki kluczowi Klucznika Kaz nabył kilka supermocy:
    • Super siła: dzięki kluczowi Kaz posiadał super siłę. Nie kontrolował jej jednak, gdyż lekko dotykając drzwi od domeny rozwalił je.
    • Super wytrzymałość: po nabyciu klucza, Kaz był o wiele bardziej wytrzymały niż normalny człowiek

Inne

  • Wiedza komiksowa: Tak samo jak Oliver, Kaz posiada bardzo szeroką wiedzę na temat superbohaterów. Wydaje się, że Kaz posiada nawet większą wiedzę od Olivera.

Fałszywe

  • Mózgowy atak: gdy Adam wybrał Kaza i Olivera na bioniczny sparring ci nie wiedzieli co mają pokazać, gdyż nie mają supermocy. Kaz postanowił wymyślić supermoc, którą niby ma atakować mózg Olivera przy użyciu swojego. Wkręcił Adama, że to prawdziwa supermoc.

Słabości

  • Głupota: Mimo iż Kaz ma szeroką wiedzę na temat superbohaterów, często nie używa swojej inteligencji co prowadzi do problemów.
  • Dziecinność: Kaz czasami jest bardzo dziecinny, gdyż bawił się napompowaną rękawiczką i udawał, że doi krowę.
  • Nieodpowiedzialność: bardzo często Kaz jest nieodpowiedzialny, gdyż kiedyś namówił Olivera by razem grali w piłkę na zamarzniętym jeziorzę w efekcie czego Oliver wpadł do jeziora i musiało go zabierać pogotowie.
  • Egoizm: Kaz często jest bardzo egoistyczny i samolubny, gdyż nie zawachał się zabrać Skylar klucza Klucznika by dzięki niemu nabyć tymczasowe supermoce.
  • Supermoce: Kaz za wszelką cenę chciałby nabyć supermoce i przy każdej okazji stara się to zrobić.

Występy

Ciekawostki

  • Udając ucznia włożył strój Bob'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki