Fandom

Laserowy wzrok

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Adam laser.png

Adam używa laserowego wzroku

Laserowy wzrok to jedna z supermocy występujących w serialu Disney XD pt. Szczury laboratoryjne.

Opis

Atak ten polega na wystrzeliwaniu z oczu wiązek laserowych w dowolny cel. Użytkownik może kontrolować ich intensywność. Prawdopodobnie ich kolor ma związek z siłą rażenia - lasery Adama są czerwone i jedynie topią wybrany cel, podczas gdy zielone lasery Marcusa bezpośrednio niszczą przedmioty. Dodatkowo jeden strzał laserami Marcusa wystarczy, by zniszczyć gigantycznego robota.

Adam potrafi zmienić intensywność laserowego wzroku tak, że zamiast lasera powstają promienie ognia. Jest to tak zwany ognisty wzrok.

Historia

Marcus laser.png

Marcus strzela laserami

Laserowy wzrok to (oprócz super siły) podstawowa umiejętność Adama. Jego laser ma czerwony kolor.

W odcinku Chip Switch Bree i Chase zyskali tymczasowo tę umiejętność, gdy zyskali chip Adama podczas zamiany swoimi chipami.

W odcinku Speed Trapped okazuje się, że Marcus również ma laserowy wzrok. Jego lasery mają zielony kolor.

W odcinku Bionic Rebellion (część 2) okazuje się, że Sebastian także posiada tę zdolność.

W odcinku Bionic Dog okazuje się, że Otis też potrafił strzelać laserami.

W odcinku Bionic Action Hero (część 1) okazuje się, że androidy Giselle także strzelają laserami, a lasery troya są koloru niebieskiego.

Wady

Gdy Adam denerwuje się, traci kontrolę nad swoimi laserami. Czasami, gdy Adam kicha, niechcący również aktywuje lasery, jak pokazano w odcinku Hole in One. Nie wiadomo, czy to samo spotyka Marcusa.

Użytkownicy

Występy

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki