FANDOM

Poprzedni odcinek
Commando App
Leo's Jam Następny odcinek
Rats on a Train
"Leo's Jam"
Sezon 1, odcinek 4
EP4.png
Premiera
Polska 23 czerwca 2012
USA 12 marca 2012
Informacje
Kod produkcji 105
Scenarzysta Heather Flanders
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Leo's Jam (pl. Leo rządzi) to czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 12 marca 2012 roku w USA i 23 czerwca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Chłopcy decydują się osiedlić na parkiecie i pokazać swoje najlepsze ruchy taneczne, by zaimponować Danielle. Tymczasem Bree poznaje swoją sympatię, ale gdy ma zagadać do niego to ucieka albo wskakuje na szafki.

Streszczenie

W szkole zbliża się bal, dlatego Leo pokazuje Adamowi i Chase'owi "lekcję wyrywania panienek". Próbuje zaprosić na tańce swoją miłość, Danielle, ale bez skutku. Kiedy przychodzi Bree, mówi braciom o Ethanie, w którym się zakochała. Używając swojego super-słuchu Chase dowiaduje się, że chce on zaprosić Bree na tańce. Gdy podchodzi do niej, dziewczyna panikuje i ucieka.

W laboratorium Chase, chcąc pomóc Leosiowi z Danielle, odtwarza mu jej rozmowę z koleżankami, z której wynika, że kocha się w bohaterach. Następnego dnia Dooley udaje przed Danielle, że ratuje Adama przed zgnieceniem przez szafki. Ta jednak zakochuje się w "poszkodowanym", przez co Leo jest na niego zły.

Bree chce zaprosić Ethana na tańce, ale ponownie panikuje i wskakuje na szafki. Zwierza się z tego Tashy.

Chase postanawia porozmawiać z Danielle, by poszła z Leosiem, ale tym razem ta chce iść z nim. Chłopak mówi o tym Adamowi i Leo, a ci są na niego wściekli. Chcąc zemścić się na nim, Leo pokazuje mu "lodówkotaniec", by upokorzyć go przed Danielle.

Na balu, Bree przełamuje się i tańczy z Ethanem. Kiedy Chase tańczy "lodówkotaniec", Danielle rzuca go. Okazję wykorzystuje Adam i, tańcząc z nią, wyrzuca ją super-siłą w górę, przez co zrywa też z nim. Po chwili wchodzi Leo z tancerkami i swoimi ruchami imponuje Danielle. Po tańcu z nią, Leo podchodzi do Adama i Chase'a i przeprasza ich. Mówi im, że uważa ich za braci, przez co trio godzi się.

Na koniec odcinka, Adam, Bree, Chase i Leo tańczą razem do piosenki Drop the Floor.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecna

Cytaty

Danielle: To ty wysłałeś mi 90 maili?
Leo: Tak. Miałem kiepską wenę.
Adam: O, a gdzie wybranka? Serio, już cię rzuciła?
Chase: Nie. Poszła do łazienki.
Adam: Sprytna dziewucha. Postanowiła uciec przez okno.
Adam: To co, że kuło? Przełknąłem.

Supermoce

Usterki

  • Bree: Niekontrolowana super szybkość

Ciekawostki

  • Od tego odcinka pojawiają się polskie tytuły odcinków.
  • Hal Sparks jako Donald jest nieobecny w tym odcinku.
  • Okazuje się, że Leo umie tańczyć.
  • To pierwszy odcinek w którym Chase nie używa super inteligencji.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki