FANDOM

Poprzedni odcinek
Spike's Got Talent
Leo vs. Evil Następny odcinek
Hole in One
"Leo vs. Evil"
Sezon 2, odcinek 10
EP30.png
Premiera
Polska 26 lipca 2013
USA 24 czerwca 2013
Informacje
Kod produkcji 211
Scenarzysta Ron Rappaport
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Leo vs. Evil (pl. Leoś kontra zło) to dziesiąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie trzydziesty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 24 czerwca 2013 roku w USA i 26 lipca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo, śledząc Marcusa, odnajduje jego kryjówkę. Chce zabrać dowody na to, że jest on zły, ale zostaje przez niego złapany. Tymczasem Adam, Bree i Chase szukają Tashy, gdy jeden z wynalazków Davenporta przenosi ją w nieznane.

Streszczenie

W szkole Chase postanawia siłować się z Adamem. Dzięki podstępowi wygrywa. Po chwili przychodzi Marcus. Zaprasza grupę do siebie do domu, ale Leo w imieniu wszystkich odmawia. Gdy Adam, Bree i Chase wychodzą, Marcus zatrzymuje Leo w szkole swoją kinetyką i rzuca w niego śmietnikiem, po czym wychodzi. Leo postanawia zebrać dowody na to, że Marcus to zło.

W laboratorium Donald przedstawia Adamowi, Bree i Chase'owi swój najnowszy wynalazek - teleporter. Nie był on jednak jeszcze testowany. Kiedy Davenport wychodzi, rodzeństwo przypadkowo włącza portera i teleportuje Tashę w nieznane, co bardzo cieszy Edka.

Leo śledzi Marcusa aż do jego domu. Tam okazuje się, że ma cyber-ścianę, i przez pojawiające się drzwi wchodzi do budynku za Marcusem. Kiedy Marcus wychodzi z tajnego laboratorium, Leo zaczyna robić zdjęcia i dowiaduje się, że zna on prawdę o Adamie, Bree i Chasie. Po chwili chłopak wraca i łapie Dooley'a. Mówi, że za dużo wie i zmusza go do walki z robotem.

Tymczasem Adam, Bree i Chase są zmartwieni tym, co się stało. Nie chcą mówić o tym Donaldowi, gdyż boją się konsekwencji. Kiedy Donald przychodzi, testuje wynalazek na krześle. Okazuje się, że teleporter działa, ale tylko w jedną stronę. Chase ściąga nowego update'a, by naprawić funkcję powrotu, i gdy testuje teleporter na arbuzie okazuje się, że również nie działa tak, jak powinien. Adam mówi, że ma plan, ale nikt nie chce go słuchać.

W ukrytym labie Marcusa, Leo walczy właśnie z robotem i zostaje przez niego schwytany. Podstępem Dooley'owi udaje się przejąć pilot kontrolujący robota i używa go przeciwko Marcusowi, ale ten laserowym wzrokiem niszczy go. Gdy chłopak przejmuje się zniszczonym robotem ojca, Leo ucieka.

Tymczasem w laboratorium, Adam przypadkowo wyjawia Davenportowi to, co się stało. Donald razem z Chasem próbują ponownie naprawić teleporter. Po chwili pojawia się Tasha, która mówi, że Adam zadzwonił do niej i poinformował ją o tym, co się stało. Chase próbuje go przeprosić za to, że go nie posłuchał, ale przerywa mu Leo. Chłopak mówi, że ma w telefonie dowody na to, że Marcus jest zły, ale przypadkowo teleportuje telefon. Po użyciu funkcji powrotu, telefon zostaje zepsuty.

Leo chce pokazać Donaldowi, Adamowi, Bree i Chase'owi tajną kryjówkę Marcusa, ale okazuje się, że niczego tam nie ma i nikt mu nie wierzy. Kiedy wszyscy wracają do domu, Donald przygląda się lampie wiszącej w pobliżu. Okazuje się, że jest to kamera, przez którą Marcus i jego ojciec oglądają ich. Marcus przeprasza ojca za zawiedzenie go i mówi, że się poprawi, ale ten mówi, że sam się wszystkim zajmie.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Jeremy Kent Jackson jako Ojciec Marcusa

Ojciec Marcusa

Cytaty

Adam i Chase chcą się siłować na ręce
Leo: Chase, co ty wyprawiasz? Z Adamem nie masz szans. Jesteś jak kogut co się rzuca na aligatka. Masa krwi, złamany grzebień.
Adam: Jak nic, ma rację. Gdzie twoje nitkowate łapki do moich kul armatnich? Adam całuje swoje muskuły
Chase: Ty, jak skończysz całować panienki, rusz się do mnie.
Bree: Chodź się odsuniemy, bo jeszcze nas, wiesz, poplami.
Leo: Panowie, czysta gra, jasne? Żadnych jęków, płaczów i błagania o litość. Do Chase'a Do ciebie to mówię.
Leo: Pamiętniczek, poniedziałek, 15:23, projekt Marcus, zbieram dowody i o nie, nie poddam się, dopóki raz na zawsze nie udowodnię, że... dzwoni telefon Halo? O, mama, cześć. Słuchaj, oddzwonię, dobrze. Dzięki. Tak, tak, też cię kocham. Pa. kończy rozmowę ...że Marcus to zło, że to potwór i drań.
Donald: Davenport Industries przedstawia teleportera.
Adam: Chciałeś chyba powiedzieć teledavenportera. Hej, no dajcie mi, też chce być raz ten mądry.
Bree: Ta, a ja chce diamentowe autko z szoferem. Sorry brat, no nie ma szans.
Chase: Chyba rozcząsteczkowaliśmy Tashę.
Edzio: A co za pech, nie zdążyłem się pożegnać. Co mi tam. Edzio sypie konfetti i cieszy się.
Marcus: rozmawia przez telefon Tatuś, ale będzie super, kiedy złapię Adama, Bree i Chase'a... Ok, kiedy my ich złapiemy. Tak jak my zapomnieliśmy o moich urodzinach... Czekaj, bo nie rozumiem, to ty się wkurzasz, czy my się wkurzamy?
Leo: nagrywa swój głos Znajduję się w jakimś dziwnym, podziemnym czymś pod domem Marcusa. Strasznie tu ciemno, śmierdzi ściekami i bandą spoconych kolesi.
Leo podchodzi do tablicy Ale numer. Aha! Proszę bardzo, dowód! Marcus wie wszystko o waszych mocach i jak nic chce was dopaść. robi zdjęcie, idzie do mapy laboratorium i robi jej zdjęcie Pstryk. Podziemny lab. robi zdjęcia kapsuły Pstryk. Jakaś kapsuła. robi zdjęcie Marcusowi Pstryk. Marcus. Marcus! Marcus łapie próbującego uciec Leo i odchodzi z nim od kapsuły
Marcus: Nieładnie. Nie powinieneś tu przychodzić.
Leo: A to ci numer. Masz rację. Gdzie wyjście?
Marcus: Nie. Nigdzie cię kolego nie puszczę. Za dużo widziałeś.
Leo:Co chcesz zrobić z Adaśkiem, Bree i Chasem?
Marcus: Co chcę to chcę i tak się nie dowiesz. Bądź miły. sięga po pilota Przedstawiam ci nasz domowy system anty-intruzowy. klika coś na pilocie i pojawia się robot przypominający odkurzacz
Leo: No nieźle. Robi wrażenie. A co on robi? Zasysa kurzowe koty? Marcus ponownie klika na pilot, a robot transformuje się Chyba spore macie te koty!
Donald: Cała jesteś? Gdzie byłaś?
Tasha: 300 km stąd we Fresno. Szczęśliwie Adaś, nasz mały bystrzak zadzwonił i powiedział, że mnie przez przypadek telepontonowaliście.
Donald: Kochanie, teleportowaliśmy.
Tasha: Tere, fere. Nieważne.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym ojciec Marcusa pojawił się. Wcześniej widać go było jedynie w cieniu.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Donald zaczyna coś podejrzewać.
  • W odcinku Adam chce być raz tym mądrym, chociaż był geniuszem w odcinku Chip Switch.
  • Pani Perry jest wspomniana.
  • To czwarty odcinek z Marcusem.
  • W tym odcinku Marcus po raz pierwszy ukazuje swoją moc - kinetykę molekularną.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki