Fandom

Marcus Davenport

Przekierowano z Marcus

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze35 Udostępnij

Marcus Davenport
MarcusDavenport2016.jpeg
Informacje
Pełne imię Marcus Christian Davenport
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1998 rok
Wiek 18 lat
Stanowisko Android
Bioniczny super złoczyńca
Martwy
Mieszka w Mission Creek
Szkoła Liceum Mission Creek (wcześniej)
Praca
Powiązania
Wygląd
Oczy Brązowy
Włosy Ciemnobrązowy
Relacje
Małżonek
Rodzice Douglas Davenport (ojciec/twórca)
Dziadkowie
Rodzeństwo Adam Davenport (bioniczny brat)
Bree Davenport (bioniczna siostra)
Chase Davenport (bioniczny brat)
Daniel Davenport (bioniczny brat)
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni Leo Dooley (bioniczny przybrany kuzyn)
Krewni
Przyjaciele Douglas Davenport (wcześniej)
Giselle Vickers
Miłość
Wrogowie Leo Dooley (arcy wróg)
Adam Davenport
Bree Davenport
Chase Davenport
Donald Davenport
Douglas Davenport
Daniel Davenport
Inni
Produkcja
Aktor Mateus Ward
Głos Józef Pawłowski
Debiut Concert in a Can
Ostatni odcinek The Vanishing
Galeria
Marcus Davenport to jeden z kilku głównych antagonistów serialu Szczury laboratoryjne. W odcinku Bionic Showdown okazuje się, że jest androidem. W jego rolę wciela się Mateus Ward, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Józef Pawłowski.

Wygląd

Marcus to nastolatek o ciemnobrązowych włosach i brązowych oczach. Nie wiadomo jak wygląda jako android, gdyż widoczna była wtedy tylko jego ręka.

Historia

EP19 3.png

Marcus z Adamem i Chasem

Marcus po raz pierwszy pojawia się w odcinku Concert in a Can. Zachowuje się jak przyjaciel, doskonały gitarzysta i, po obejrzeniu gry na gitarze Chase'a sugeruje, żeby on, Chase i Adam stworzyli kapelę. Kiedy Leo zaczyna coś podejrzewać, Marcus niszczy swoją gitarę i obwinia o to Dooley'a. Gdy Leo mówi prawdę, Adam i Chase mu nie wierzą. W końcu zamierza pokazać nagrania zarejestrowane przez Edzia, ale wtedy Marcus przyznaje się do winy. Kiedy wszyscy wychodzą, Marcus grozi Leo, że jeśli jeszcze raz wtrąci się w jego sprawy, zniszczy go.

W odcinku Mission: Space wchodzi do laboratorium i umieszcza tam kamerę. W końcu okazuje się, że jest złym szpiegiem i pracuje dla swojego taty, który jest bratem Donalda

EP21 9.png

Marcus umieszczający kamerkę w aucie Davenporta

W odcinku Speed Trapped próbuje zabić Leo, przeprogramowując samochód Donalda, by kierował się na dno Pacyfiku, ale Adam, Bree i Chase ratują Dooley'a. Później okazuje się, że ma bioniczne moce i grozi Leo, by nikomu nie mówił o tym, gdyż wtedy cały świat pozna prawdę o jego bionicznym rodzeństwie i supermocach.

W odcinku Leo vs. Evil, Leo śledzi Marcusa i dociera do jego domu. Wydaje się, że jest to normalny budynek, ale ma ukrytą kryjówkę w piwnicy. Tam Dooley zostaje schwytany przez Marcusa i zmuszony do walki z robotem. Później udaje mu się uciec. Telefon, na którym miał dowody, że Marcus jest zły, został zniszczony przez teleporter Donalda.

Showdown1.png
Marcus pojawia się ponownie w dwuczęściowym odcinku Bionic Showdown, gdzie okazuje się być androidem i razem ze swoim ojcem porywają Donalda. Później informuje szczury laboratoryjne, że Davenport został uprowadzony, przez co zaczynają wierzyć Leo, że Marcus jest zły i ma supermoce. Kiedy Adam, Bree i Chase przychodzą do jego domu, walczą z nim. Chase'owi udaje się go pokonać nową supermocą, którą jest lewitacja, i grupa wchodzi do środka. Tam okazuje się, że ojciec Marcusa, Douglas, jest również ich ojcem, co ujawnia, że Marcus jest także ich bratem. Kiedy Adam, Bree i Chase zostają uwięzieni, na ratunek ruszają Leo i Edzio. Uwięzieni Davenportowie myślą, że Marcus zabił Dooley'a, i Adam grozi mu i Douglasowi. Kiedy grupie udaje się uciec, Marcus walczy ze swoim rodzeństwem. Po zaciętej walce pokazuje się Leo w Egzoszkieletonie. Kiedy Marcus próbuje go zabić, Adam aktywuje swoją ukrytą supermoc - wybuch energii, który powoduje, że budynek zaczyna się zawalać. Gdy wszyscy uciekają, Marcus zostaje w środku i zostaje zniszczony.
Action214.png
W odcinku Bionic Action Hero, Giselle poszła do starej kryjówki Douglasa i Marcusa i znalazła robotyczną dłoń Marcusa i postanowiła go odbudować.

Marcus powraca w ostatnim odcinku serialu, The Vanishing, gdzie wraz z Giselle chce wyeliminować wszystkich bionicznych uczniów. Chciał zabić Adama, Bree, Chase'a, Leo, Douglasa, Donalda i Daniela, jednak Daniel zreplikował jego supermoc i zabił Marcusa. Później Marcus zregenerował się w laboratorium i chciał zabić Leo, a także Leo chciał zabić jego, jednak Douglas strzelił do Marcusa z broni topiąc go.

Osobowość i cechy charakteru

Marcus 1.png

Charakterystyczna mina Marcusa

Marcus wydaje się miły, nieszkodliwy i przyjazny, w co od razu nie wierzy Leo. W rzeczywistości jest naprawdę bezwzględnym, zmanipulowanym kłamcą, który nie pozwoli Leo kolidować z jego planami i nie zatrzyma się przed niczym, aby osiągnąć swoje cele. Z łatwością udaje przyjaciela. Marcus miał skomplikowany związek ze swoim ojcem Douglasem, który był złym bratem Donalda.

Moce i umiejętności

Bioniczne super moce

  • Marcus laser.png

    Marcus strzela laserami

    Laserowy wzrok: w odcinku Speed Trapped okazuje się, że Marcus ma laserowy wzrok, który jest znacznie silniejszy od Adama. Jednym strzałem był w stanie zniszczyć robota. W przeciwieństwie do laserów Adama, lasery Marcusa są zielone i w dodatku niszczą trafione rzeczy, a nie topią.
  • Kinetyka molekularna: w odcinku Leo vs. Evil okazuje się, że Marcus ma taką samą zdolność co Chase.
  • Wybuch energii: Marcus użył wybuchu zielonej energii w odcinku Bionic Showdown, żeby ogłuszyć Donalda.
  • Plazmowe granaty: w odcinku Bionic Showdown (część 2) używa granatów plazmowych do pokonania Adama, Bree i Chase'a.
  • Elektrokineza: Marcus może strzelać piorunami z rąk. Grzmoty te są prawdopodobnie wystarczająco silne, aby zabić człowieka.
  • Elektryczna kula: okazuje się, że Marcus może stworzyć elektryczną kulę.
  • Super siła: Marcus łatwo był w stanie podnieść Adama i rzucić nim.
  • Super szybkość: Marcus jest nawet szybszy niż Bree, jest w stanie z łatwością uniknąć wszystkich jej szybkich ataków.
  • Super inteligencja: Marcus jest super inteligentny tak jak Chase.
  • Pole siłowe: w odcinku Bionic Showdown ujawniono, że Marcus ma pole siłowe, które użył do obrony przed laserem Donalda. W przeciwieństwie do pola Chase'a, pole Marcusa nie jest w kształcie kopuły, ale tarczy.
  • Super wytrzymałość: Marcus łatwo był w stanie znieść wszystkie ataki Adama, Bree i Chase'a, nie odnosząc przy tym wielu szkód.
  • Lewitacja: w odcinku The Vanishing, okazuje się, że Marcus potrafi lewitować.
  • Regeneracja; Okazuje się, że Marcus może się regenerować.
  • Laserowe kule: Marcus chciał użyć tej mocy by zabić Leo.
  • Zmiana wyglądu: Okazuje się, że Marcus może zmieniać wygląd.
  • Generacja energii: Marcus użył tej mocy by znokautować Adama, Bree, Chase'a i Leo.

Inne

  • Psychologiczne umiejętności manipulacji: już w swoim debiucie był w stanie nabrać i okłamać szczury laboratoryjne, przez co Adam, Bree i Chase wierzyli, że jest niewinnym i zmartwionym chłopcem.
  • Sztuki walki: Marcus jest przeszkolony w walce wręcz.
Marcus pily w rekach.png

Marcus pokazuje swoje piły

  • Piły w dłoniach: w odcinku Bionic Showdown (część 2) Marcus próbuje zabić Leo piłami, które wychodzą z jego ręki.
  • Hotspot Wi-Fi: Marcus ma znamię z tyłu głowy, które jest w rzeczywistości hotspotem Wi-Fi.

Występy

Sezon 1

  1. Concert in a Can (pierwsze pojawienie)
  2. Mission: Space

Sezon 2

  1. Speed Trapped
  2. Leo vs. Evil
  3. Bionic Showdown (zniszczony)
  4. Perry 2.0 (wspomniany)

Sezon 3

  1. Taken (wspomniany)

Sezon 4

  1. Lab Rats vs. Mighty Med (ironicznie wspomniany)
  2. Bionic Action Hero (tylko ręka)
  3. The Vanishing (zniszczony)

Ciekawostki

  • Okazuje się, że jest on androidem, co znaczy, że jest robotem wewnątrz ludzkiego ciała.
  • Jest bionicznie połączony z Adamem, Bree i Chase'em.
  • W odcinku Bionic Showdown został zniszczony przez zapadający się sufit.
  • Imię Marek to polski odpowiednik łacińskiego imienia Marcus.
  • Posiada najwięcej super mocy ze wszystkich postaci, które je mają (prócz Victora Krane'a).
  • Marcus został wspomniany przez Adama w odcinku Perry 2.0.
  • Adam, Bree i Chase nazywali go Misiek.
  • Wielu fanów myślało, że posatć w masce, która uwolniła Douglasa z bryły lodu to był Marcus.
  • Giselle odbudowała Marcusa.
  • Marcus powrócił w odcinku The Vanishing.
  • Daniel i Douglas ponownie zabili Marcusa.

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Marcus Davenport

Więcej z Fandomu

Losowa wiki