FANDOM

Poprzedni odcinek
Spy Fly
Missin' the Mission Następny odcinek
Quarantined
"Missin' the Mission"
Sezon 2, odcinek 3
EP23.png
Premiera
Polska 14 czerwca 2013
USA 11 marca 2013
Informacje
Kod produkcji 202
Scenarzysta Hayes Jackson
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Missin' the Mission (pl. Leo misja) to trzeci odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty trzeci) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 11 marca 2013 roku w USA i 14 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo chce być częścią drużyny, ale Davenport mu nie pozwala. Kiedy Davenport odkrywa wyciek gazu, wzywa Adama, Bree i Chase'a, ale ci zostają w szkolnej kozie. Leo idzie zamiast nich na misję ze swoim ojczymem i Edziem.

Streszczenie

Adam, Bree, Chase i Donald wracają właśnie z kolejnej misji. Leo chce być częścią drużyny, ale Davenport mu nie pozwala. Zamiast tego staje się sekretarką swojego ojczyma.

W szkole pani Perry zatrzymuje Adama, Bree i Chase'a i mówi im, że zbyt często nie ma ich na lekcjach z powodu ich misji. Dlatego też dyrektorka daje im karę i każe im zostać w szkolnej kozie. Leo strasznie się z tego cieszy, gdyż będzie miał okazję na przekonanie ojca, że nadaje się do drużyny.

Po szkole Leo idzie do laboratorium, gdzie Donald pokazuje mu robotyczne ciało, które zrobił dla Edzia. Tymczasem w szkole rozpoczyna się kara bionicznego rodzeństwa. Po chwili Chase otrzymuje wiadomość od Donalda na temat najnowszej misji. Davenport jest wściekły, że chłopak nie odpowiada, ale Leo mówi mu, że Adam, Bree i Chase są uziemieni. Daje Leo zwolnienie i każe mu pokazać je pani Perry, a sam z Edkiem ruszają na misję.

Kiedy Leo pokazuje dyrektorce zwolnienie, ona je zjada. Mówi mu, że nie wypuści Adama, Bree i Chase'a, chyba że sami wywalczą sobie wolność. Dlatego też organizuje im zawody. Jeżeli w nich wygrają, będą wolni. W tym samym czasie Donald i Edzio próbują zatrzymać wyciek gazu. Po chwili pokazuje się u nich Leo, który mówi ojczymowi, że Adam, Bree i Chase nie mogą przyjść. Zaraz potem zawala się im jedyne wyjście. Dzięki pomysłowi Leo udaje im się zatrzymać wyciek.

Kiedy w szkole kończy się kara Adama, Bree i Chase'a, rodzeństwo rozmawia o misji, a dyrektorka podsłuchuje rozmowę. Zaczyna przesłuchiwać ich. Wiedząc, że nie powiedzą prawdy, zaczyna rozmowę z najsłabszym ogniwem - Adamem. Na końcu odcinka okazuje się, że chłopak powiedział dyrektorce, że ich ciągłe opuszczanie lekcji to wina Leosia.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Donald: Do Leo Jak pokazują statystyki, większość wypadków ma miejsce w promieniu 5 km od twojej osoby.
Leo: Do Donalda Tata, ja urosłem. Bardzo dojrzałem. Teraz noszę M-kę. Ej, dobrze, nie mogę z wami latać na misje, ale jakoś inaczej będę pomagał, a ty w ogóle mnie nie słuchasz.

Donald: Mhm.

Chase: Do dyrektorki Ale pani wie, że istnieją komputery? Jak również bieżąca woda i dezodorant?
Pani Perry: Na pewno chcesz rozwścieczyć bestię?
Leo: A to na pewno dobra metafora?

Ciekawostki

  • W tym odcinku Edzio zyskuje robotyczne ciało i może przemieszczać się, ale traci je, poświęcając je w misji.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki