FANDOM

Poprzedni odcinek
Night of the Living Virus
Mission Invisible Następny odcinek
Concert in a Can
"Mission Invisible"
Sezon 1, odcinek 18
EP18.png
Premiera
Polska 9 marca 2013
USA 22 października 2012
Informacje
Kod produkcji 113
Scenarzysta Carla Banks-Waddles
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Mission Invisible (pl. Niewidzialna misja) to osiemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 22 października 2012 roku w USA i 9 marca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Bree zbyt często nadużywa swych specjalnych mocy w niewłaściwy sposób, np. w trakcie prozaicznych czynności w szkole, a na domiar złego dyrektorka zdaje się zauważać, że w okolicy coś dzieje się nie tak ("tajemnicze wiatry" towarzyszące szybkiemu przemieszczaniu się). Wkrótce zbliża się wywiadówka i możliwe, że Davenport wkrótce dowie się o używaniu ekstra mocy w szkole, co z pewnością mu się nie spodoba.

Streszczenie

W liceum Mission Creek pani Perry nielegalnie przeszukuje plecaki uczniów. Zaczyna podejrzewać, że w okolicy Adama, Bree i Chase'a coś dzieje się nie tak, dlatego kobieta instaluje klimatyzator, i, bez niczyjej wiedzy, kamery.

Później, gdy na Leo spada klimatyzator, Bree, Adam i Chase ratują go używając swoich supermocy. Całe zajście zostało nagrane, ale na szczęście dyrektorka jeszcze nie obejrzała nagrania. Gdy Donald i Tasha idą na wywiadówkę, Perry ma im pokazać to nagranie.

Wcześniej jednak Bree pobiegła do domu po pelerynę znikajkę Donalda. Leo wkłada pelerynę i idzie w niej do gabinetu dyrektorki. Jednak peleryna mu spada, a dyrektor Perry mówi Donaldowi i Tashy, że Leo włamał się do jej gabinetu.

Kiedy pani Perry ma pokazać Davenportom nagranie z kamery, Adam swoją super siłą niszczy dysk.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Perry: Aha! Komórka, to niezgodne z prawem.
Leo: A pani grzebanie w moim plecaku to bardzo jest zgodne, co?
Adam: Ten hot-dog w ogóle nie jest gorący. I nie interesuje mnie, że z psem też ma niewiele wspólnego.
Perry: Aaa! Leo?
Leo: Aaa! Pani mnie widzi?
Perry: Nie, tak se do siebie gadałam.

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest aluzją do filmu Mission: Impossible.
  • Okazuje się, że pani dyrektor bez wiedzy innych montuje kamery i nielegalnie przeszukuje torby uczniów.
  • W tym odcinku pani Perry prawie odkrywa tajemnice davenportów.
  • Bree pokazuje nową umiejętność-super przyczepność.
  • Na początku odcinka Bree unosi się do góry z nadprędkościąd przez co tworzy wiatr. Ten sam wiatr powinien powstać gdy skończyła biec i powinni to odczuć Adam, Chase, Leo

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki