FANDOM

Poprzedni odcinek
Perry 2.0
My Little Brother Następny odcinek
Prank You Very Much
"My Little Brother"
Sezon 2, odcinek 22
Adam is shoe size.png
Premiera
Polska 15 marca 2014
USA 18 listopada 2013
Informacje
Kod produkcji 225
Scenarzysta Jason Dorris
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
My Little Brother (pl. Malutki braciszek) to dwudziesty drugi (ogólnie czterdziesty drugi) odcinek drugiego sezonu serialu Szczury laboratoryjne, którego premiera odbyła się 18 listopada 2013 roku w USA, a w Polsce 15 marca 2014 roku.

Opis

Chase nieumyślnie zmniejsza Adama do wysokości dwóch cali. Jest śmiesznie, dopóki Adam nie ląduje na talerzu pani Perry. Tymczasem Bree przez jeden dzień kontroluje szkołę.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecna

Cytaty

Chase: A, kurcze, Davenport ostrzegał, że tak będzie. Rośniemy, trzeba co jakiś czas kalibrować czipy, bo inaczej wszystko się pogmatwa.
Adam: Ho, to ty masz farta, bo ty nie musisz. Bo ty przecież nie rośniesz, śmieszne co? Sugeruje, że jesteś kurdupel.
Chase: Zrozumiałem!
Chase: No już, zmykaj do kapsuły.
Adam: Weź, mnie się ta dzika siła podoba. Jestem jak King Kong, tyle że bez tej blond paniusi. No nie wstydź się, choć na rączki.
Chase: Siła ewidentnie zaczęła cię przerastać, więc przestawię moc z ósemki na szóstkę.
Adam: Ale jak to, to da się dziś uregulować? Hej, nie rób szóstki, weź daj dychę.
Chase: Oszalałeś, to jak wsadzić dynamit w rączki... No, twoje.
Chase: Adam?
Adam: Kiedy stał się mały Tu, jestem! Chyba mówiłem, że chudnę. Chwilowa przerwa Chase, co się dzieje?
Chase: Ee, bo, bo chyba tak się spieszyłem z tym twoim czipem i, i na karaoke, że musiałem zapomnieć wpisać wzrost no i, no i zrobiło się spięcie.
Mały Adam: Mam 5 centymetrów i jestem goły, weź coś wymyśl.
Mały Adam: Na tyle cię stać, lila, róż, kostium ninja, dobrze wiesz, że w różu mi nie do twarzy.
Chase: Znalazłem w rzeczach znalezionych. Były tylko dwie lalki, ninja i PowerGirl. Sorry stary, ale do miniówy trzeba mieć nogi.

Ciekawostki

  • Adam zostaje zmniejszony do wysokości 2 cali/5 centymetrów.
  • Adam prawie zostaje zjedzony przez pani Perry.
  • Adam myślał, że to był tylko sen, że "był malusim fioletowym ninją w krainie gigantycznych tyłków".
  • W tym odcinku Leo pierwszy raz rozwiązywał problem, którego nie stworzył.
  • W tym odcinku Bree przez jeden dzień jest dyrektorką.
  • To pierwszy odcinek, w którym pojawia się mama pani Perry, i najprawdopodobniej ostatni.
  • W tym odcinku Leo zostaje przez jeden dzień wicedyrektorem, ale szybko rezygnuje,

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki