FANDOM

Poprzedni odcinek
Air Leo
Night of the Living Virus Następny odcinek
Mission Invisible
"Night of the Living Virus"
Sezon 1, odcinek 17
Teddy.png
Premiera
Polska 31 października 2012
USA 15 października 2012
Informacje
Kod produkcji 104
Scenarzysta Mark Brazill
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Night of the Living Virus (pl. Noc żywych wirusów) to siedemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 15 października 2012 roku w USA i 31 października 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo zostaje właśnie naukowym asystentem w laboratorium ojca. Bree tymczasem organizuje na chacie legalną imprezkę akceptowaną przez rodziców, jednak najprawdopodobniej także ten element życia szczurów laboratoryjnych wymknie się spod kontroli. Leo początkowo konsekwentny w pracy zaraz potem wyłącza firewalla głównego komputera w domu, co doprowadza do nocy żywych wirusów.

Streszczenie

Tasha, widząca Leo spędzającego całe dnie na grach wideo, przekonuje Donalda, żeby pozwolił mu być jego asystentem w laboratorium. Bree chce urządzić w domu imprezkę, na co rodzice się zgadzają. Adam i Chase postanawiają sabotować wieczorne przyjęcie siostry za to, że ta nie zaprosiła ich.

Donald nie może wytrzymać z "upierdliwym" Leośkiem i każe mu monitorować długie i powolne ściąganie danych. Chcąc to przyśpieszyć, Dooley wyłącza firewalla w komputerze, przez co przypadkowo wprowadza wirusa, który infekuje Edka i zmienia go w żądnego krwi Teddy'ego.

W tym czasie do domu przychodzą koleżanki Bree. Adam i Chase zaczynają robić im psikusy.

Teddy zaczyna opanowywać cały dom - więzi Donalda w komorze i zamierza go "utopić" wśród pastylek proteinowych i na śmierć straszy uczestników imprezy Bree. Adam i Chase idą do laboratorium, by sprawdzić, co się dzieje. Razem z Leo próbują zatrzymać wirusa. Gdy nadzdolni bracia Leośka zostają trafieni laserem, chłopakowi udaje się odbić laser i trafić nim w port USB, pokonując Teddy'ego i przywracając Edzia.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Adam: Do Chase'a Hej, to okropne! Ona nas nie chce na imprezce. A ja tak chciałem wygolić Francesce moje inicjały na kolanach.
Chase: Nie bój się, bo się wkręcimy. Ponieważ, mój drogi, będziemy się zachowywać jak wszyscy faceci z tych jej głupich, notowankowych filmów. Dowcipy i żarciki. To będzie jeden wielki imprezowy sabotaż.
Adam: OK, nie wiem co to ten sabotaż, ale jeśli to znaczy, że będę mokry, brudny i lepki, wchodzę w to.
Edzio: Co ty mi zrobiłeś? Fatalnie się czuję. Latają mi przed oczami same zera, jedynki i ptysie.
Donald: Mały, co tu się dzieje? I dlaczego Edek taki rozpalony?
Adam: Do Chase'a To nasz numer czy nie nasz?
Chase: Nie nasz!
Adam: Chroń mnie!
Adam: Słuchajcie! Myślę, że coś tu jest nie tak.
Donald, Leo i Chase: Na serio?

Donald: Adam, Chase, macie supermoce. Lasery mogą was tylko ogłuszyć.
Leo: Ekstra, a co ze mną?
Donald: Ciebie to przetną na pół.

Teddy: Aaay. A miałem takie piękne plany na weekend.

Chase: E, hej, hej!
Adam: Chyba o kimś zapomnieliście, halo.
Chase: Leo!
Adam: Chase śmierdzi.

Ciekawostki

  • Na oficjalnej stronie internetowej znajduje się gra oparta na tym odcinku - Bionic Heroics.
  • Tytuł odcinka jest parodią filmu Noc żywych trupów, odcinka Ben 10: Ultimate Alien pt. Noc żywych koszmarów oraz odcinka Fineasza i Ferba pt. Noc żywych aptekarzy.
  • Odcinek ten pojawił się na antenie w 17. urodziny Billy'ego Ungera.
  • Nie wiadomo, dlaczego Chase nie korzystał pola siłowego, by chronić siebie i innych przed laserami.
    • Dodatkowo, w odcinku Załamka Adam bez problemu rozbił ścianę kapsuły, nie wiadomo, dlaczego nie zrobił tego, aby wydostać Donalda w tym odcinku.
  • W tym odcinku odkryto alter-ego Edzia.
  • Jest to odcinek halloweenowy.
  • To pierwszy odcinek halloweenowy.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki