FANDOM

Oliver
Cross25.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1999 rok
Wiek 16 lat
Stanowisko Lekarz w Oddziale specjalnym
Uczeń Bionicznej Akademii (podszywanie)
Mieszka w Filadelfia
Szkoła Liceum Logan
Praca Oddział specjalny
Powiązania Oddział specjalny
Wygląd
Oczy niebieskie
Włosy brązowe
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Kaz
Tecton
Szary Granit
Gamma Girl
Horace Diaz
Crusher
Adam Davenport
Chase Davenport
Leo Dooley
Miłość Skylar Burza (zauroczenie)
Bree Davenport (prawdopodobnie zauroczenie)
Wrogowie Incapacitator
Inni
Produkcja
Aktor Jake Short
Głos
Debiut Lab Rats vs. Mighty Med
Ostatni odcinek Lab Rats vs. Mighty Med
Galeria
Oliver to główny bohater Oddziału specjalnego pojawiający się w odcinku Lab Rats vs. Mighty Med.

Jest grany przez Jake'a Shorta.

Wygląd

Oliver jest średniego wzrostu nastolatkiem o brązowych włosach i niebieskich oczach.

Historia

Oliver pojawia się wraz z Kazem w odcinku Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie przybywają na wyspę by Kaz mógł otrzymać bioniczne zdolności. Udają uczniów akademii, ale szybko się to wydaje. Kiedy zabierają Chase'a na Oddział specjalny, gdyż ten jest ranny, Oliver wraz z Bree, Skylar i Adamem idą walczyć z Incapacitatorem.

Moce i umiejętności

Supermoce

  • Latanie: w finałowym odcinku Oddziału specjalnego, Kaz i Oliver nabyli supermoce. Jedną z nich jest latanie.

Tymczasowe supermoce

  • Woreczek zarodkowy: Gdy Oliver opiekował się jajami superbohaterów dostał tymczasowo supermoce.
    • Zwiększona siła: Oliver posiadał większą siłę niż zwykle.
    • Zwiększona zręczność: Oliver był w stanie zrobić trudniejsze wyczyny akrobatyczne niż zwykle.

Inne

  • Wiedza o komiksach: Tak jak Kaz, Oliver bardzo dużo wie o superbohaterach i złoczyńcach, dzięki komiksom. Zna ich mocne i słabe strony.
  • Nieprzeciętna inteligencja: Oliver niewątpliwie jest geniuszem. Posiada niesamowitą wiedzę w różnych dziedzinach. Jest w stanie zrozumieć nauke superbohaterów. Wiedza ta pozwala mu na leczenie superbohaterów i wynajdywanie nowych leków.
  • Taneczne umiejętności: Oliver jest bardzo dobrym tanczerzem i zna wiele ruchów. Nie jest jednak tak dobrym tancerzem jak Skylar, która bez problemu pobiła jego rekord w grze tanecznej.
  • Zręczność: Oliver jest bardzo zręczny co pozwoliło mu się szybko podnieść po walce z przeciwnikiem.

Słabości

  • Skylar Burza: Największą słabością Olivera jest Skylar. Kiedy stała się zla, Oliver nie chciał i tak zrobić jej żadnej krzywdy i ciągle wierzył, że zostało w niej dobro.

Występy

Ciekawostki

  • Zarówno Bree jak i Skylar się w nim podkochują, ale on kocha Skylar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki