FANDOM

Poprzedni odcinek
The Rats Strike Back
Parallel Universe Następny odcinek
Spike's Got Talent
"Parallel Universe"
Sezon 2, odcinek 8
Parallel Universe.png
Premiera
Polska 19 lipca 2013
USA 17 czerwca 2013
Informacje
Kod produkcji 207
Scenarzysta Ron Rappaport
Reżyser Guy Distad
Galeria
Parallel Universe (pl. Równoległy wszechświat) to ósmy odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty ósmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 17 czerwca 2013 roku w USA i 19 lipca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Podczas oglądania filmu jeden z wynalazków Davenporta przenosi Leo do równoległego wszechświata, gdzie Adam, Bree i Chase nie mają super-mocy, a Leo je ma, dyrektor Perry jest miła, Adam jest frajerem i kujonem, Bree popularna, a Chase jest popularnym futbolistą, Donaldowi nie udał się żaden wynalazek, a Tasha jest naukowcem. W tym świecie "Szczury Laboratoryjne" nie znają Leo i nie wiedzą, że ma super-moce, więc gdy się o tym dowiadują, informują o tym rząd. Donald musi szybko wyciągnąć Leo z tego świata.

Streszczenie

W laboratorium, Donald przedstawia Adamowi, Bree, Chase'owi i Leosiowi pierwszy na świecie rozszczepiacz protonów, który pozwoli zobaczyć, jak zbudowany jest wszechświat. Informuje ich o skutkach jego użycia, w tym o otwarciu portalu do równoległego wszechświata, ale mimo to Davenport włącza go. Po chwili przychodzi Tasha i informuje rodzinę o rozpoczęciu poranka filmowego. Gdy wszyscy idą na górę, kobieta zatrzymuje Leo i mówi, że nie będzie oglądał filmu, gdyż ma kipisz w pokoju, i za karę każe mu zmywać naczynia. W trakcie mycia niechcący tłucze jeden z talerzy, przez co daje mu karę na telewizor. Gdy młody Dooley wchodzi do laboratorium, zauważa czarną dziurę stworzoną przez rozszczepiacz protonów, która po chwili wciąga go do środka.

Leo trafia do równoległego wszechświata i, szukając toalety, zauważa zmieniony wygląd salonu. Po chwili wchodzi Tasha rozmawiająca przez telefon, a chłopak przypadkowo tłucze wazon. Kobieta mówi, że jest miliarderką i stać ją na tysiąc takich wazonów. Nieco zdezorientowany Leo podaje klucze matce szykującej do pracy i odkrywa swoją super siłę. Wychodząc, Tasha mówi, by nie używał supermocy w szkole.

Po chwili Leo odkrywa kolejną moc - generację elektryczności - gdy trafia w żyrandol. Z laboratorium wychodzi zaniepokojony Donald, który informuje Leosia o tym, że to jego nowa supermoc. Mówi też, że jest asystentem jego matki. Nie wierzy mu, że trafił do równoległego wszechświata.Po krótkiej rozmowie każe mu iść do szkoły.

W szkole Leo spotyka dyrektorkę, która jest dla niego bardzo miła, co bardzo go szokuje. Na stołówce spotyka Adama, Bree i Chase'a kompletnie różniących się od tych w oryginalnego wszechświata (mają też inne nazwisko). Pokazuje im swoje supermoce myśląc, że oni też je mają, ale oni uciekają.

Perry Gordon.png

Dyrektorka zatrzymuje agenta Gordona

Po lekcjach Donald przyjeżdża po Leosia do szkoły. Po chwili podchodzą Hendersonowie mówiąc, że nikomu nie wydadzą tego, że ma supermoce. W trakcie przytulania okazuje się, że to podstęp, i przekazują go w ręce rządu. Dzięki szybkiej interwencji pani Perry, agent Gordon zostaje oszołomiony, a Leo i Donald uciekają.

W domu Donald zaczyna wierzyć Leosiowi, że jest w równoległym wszechświecie, i postanawia go chronić, ale gdy agenci otaczają ich, mężczyzna mdleje. Rząd aresztuje Tashę, właścicielkę Tasha Technologies, i przykuwa Leona i Donalda wybuchającymi kajdankami. Gordon mówi o tym, że zamierza wysłać Leo do specjalnego ośrodka na pustyni, jednak z pomocą teleportacji on i Donald uciekają do szkoły.

Tam spotykają dyrektorkę. Kobieta odwraca uwagę agentów, a Leo i Donald postanawiają dostać się do laboratorium. Po chwili do stołówki wchodzą Adam, Bree i Chase, którzy szukają chłopaka. Z pomocą teleportacji uciekają ponownie, ale trafiają na korytarz, gdyż okazuje się, że teleportacja ma pewne wady. Tam zostają otoczeni przez Hendersonów i agentów, ale uciekają do domu super prędkością.

Leo walczy z agentami.png

Leo walczy z agentami

W domu zastają agentów, ale z pomocą supermocy Leo pokonuje ich, i razem z Donaldem biegnie do laboratorium. Tam Donald włącza rozszczepiacz protonów, ale nic się nie dzieje. Agenci schodzą do nich, ale Dooley zamyka im drzwi. Donald naprawia urządzenie, a agenci coraz mocniej dobijają się. Gdy portal otwiera się, Donald mówi, że wszechświaty wrócą do stanu wyjściowego, po czym Leo znika w czarnej dziurze.

Leo wraca do swojego wszechświata. W kuchni spotyka Gordona, którego boi się, ale Donald wyjaśnia, że jest to jego nowy szef ochrony. Dooley cieszy się, widząc rodzinę, i mówi im o tym, że był w równoległym wszechświecie, ale nikt mu nie wierzy - nikt prócz Donalda.

W laboratorium Davenport pokazuje dzieciom nowy wynalazek - reproduktor komórkowy, który może odtworzyć każde stworzenie, żywe lub martwe. Leo niszczy go młotkiem, gdy okazuje się, że może przywrócić choroby, z którymi nie umiemy już walczyć.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Leo: Mamo, przepraszam. Zupełnie nie zauważyłem.
Tasha: Spokojnie, rozwal co chcesz. Stać mnie na tysiąc takich wazonów.
Donald: Leo, ale był huk, nic ci nie jest?
Leo: Strzeliłem palcami w lampę. Nie wiem co tu się dzieje, ale trochę się boję podłubać w nosie.
Leo: Jesteście Adam, Bree i Chase Davenport.
Adam: Raczej Adam, Bree i Chase Henderson. Co jest, zgubiłeś się?
Perry: Odwrócę ich uwagę, zmywajcie się. Ale gdyby was złapali i wsadzili do ciupy, ślijcie esa. Może nie mam wtyk u gubernatora, ale potrafię przebić hammerem więzienny mur.

Ciekawostki

  • Leo zyskuje umiejętności Adama, Bree i Chase'a, a także inne dodatkowe supermoce.
  • Marcus nie pojawia się w tym odcinku, ale możliwe jest, że w równoległym wszechświecie jest on przyjacielem Leona.
  • Drugi raz Leo posiada supermoce (pierwszy raz w Bionic Birthday Fail).

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki