FANDOM

Poprzedni odcinek
Missin' the Mission
Quarantined Następny odcinek
Robot Fight Club
"Quarantined"
Sezon 2, odcinek 4
EP24.png
Premiera
Polska 21 czerwca 2013
USA 18 marca 2013
Informacje
Kod produkcji 205
Scenarzysta Marcus Alexander Hart
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Quarantined (pl. Kwarantanna) to czwarty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty czwarty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 18 marca 2013 roku w USA i 21 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Bree pod nieuwagę na misji wdycha neuro-toksyny i Davenport każe jej nie wychodzić z kapsuły przez zakażenie. Adam i Chase idą do miejsca, gdzie Bree się zakaziła, by pobrać próbkę toksyn, żeby Donald mógł przygotować dla niej lekarstwo. Bree idzie jednak na wystawę swojego nowego chłopaka, Owena, a Leo idzie po nią. W szkole zaczynają pojawiać się skutki uboczne.

Streszczenie

Trio wyrusza na misję, aby zatrzymać firmę przed nielegalną utylizacją odpadów. Bree pojawia się późno, a w dodatku bez kostiumu, mówiąc, że spotykała się z chłopakiem o imieniu Owen. Adam i Chase przewracają oczami, a Bree zaczyna pobierać próbki toksyn z beczek. Gdy bracia odchodzą, dziewczyna zostaje rozproszona przez SMS'a od Owena, przez co przypadkowo powoduje toksyczny wyciek gazu w powietrze.

W laboratorium, kiedy Bree próbuje opuścić kapsułę, włącza się alarm i Leo mówi Donaldowi o tym, że spóźniła się na misję i nie miała kombinezonu. Davenport stwierdza, że ​​Bree ma kwarantannę, ponieważ prawdopodobnie została narażona na toksyczne gazy. Mężczyzna wysyła Adama i Chase'a na misję w poszukiwaniu tego, czego nawdychała się Bree. Używają najnowszego wynalazku Davenporta - projektora przestrzennego, który sprawia, że ludzie są niewidoczni.

Adam i Chase mają problem ze znalezieniem właściwego pojemnika toksycznych chemikaliów, ale Chase używa nowej mocy, by znaleźć odcinki palców Bree. Chase mówi Davenportowi, że nawdychała się neuro-toksyn. Donald jest przerażony i mówi, że są one bardzo groźne dla życia i powoduje odcięcie mięśni od mózgu. Kiedy bateria z projektora wyczerpuje się, ochroniarz przyłapuje braci i przywiązuje ich do słupa. Davenport używa cyber-maski, aby przebrać się za kogoś innego, i stara się uwolnić Adama i Chase'a, ale oni nie rozpoznają go. Adam uderza Donalda, przez co mężczyzna wraca do normalności. Ochroniarze atakują ich, ale Davenportowie łatwo ich pokonują i szybko uciekają.

Tymczasem Leo ma za zadanie utrzymać Bree w kapsule, ale ona wymyka się na wystawę Owena. Chłopak szybko idzie do szkoły, gdzie okazuje się, że mięśnie Bree zaczęły drętwieć i ledwo się porusza. Leo próbuje zaprowadzić siostrę z powrotem do domu, ale ona nie zgadza się. Kiedy Bree wreszcie wraca, Donald szybko podaje jej antidotum i dziewczyna wraca do normalnego stanu.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Cytaty

Chase: Weź coś zrób z tym ochroniarzem. Ja w tym czasie zeskanuję pomieszczenie.
Adam: Ale co?
Chase: A ja wiem? Weź mu coś tam rzuć. Narób hałasu. Niech się odwróci. Cokolwiek. Adam podnosi krzesło Adaś? Krzesło nie. Coś małego. Adam podnosi Chase'a Serio?
Adam: Weź, taki żarcik. Przecież cię nie rzucę, mój ty kurdupelku.
Ochroniarz: Zauważając Adama i Chase'a Włamanie w piątce. Niezidentyfikowane nurki.

Ciekawostki

  • W scenie, w której Bree spadała ze schodów, dziewczynę grała dublerka.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki