FANDOM

Poprzedni odcinek
Quarantined
Robot Fight Club Następny odcinek
Bro Down
"Robot Fight Club"
Sezon 2, odcinek 5
EP25.png
Premiera
Polska 28 czerwca 2013
USA 25 marca 2013
Informacje
Kod produkcji 210
Scenarzysta Hayes Jackson
Reżyser Sean Lambert
Galeria
Robot Fight Club (pl. Masakra robotów) to piąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty piąty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 25 marca 2013 roku w USA i 28 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo i Chase razem postanawiają startować w "Masakrze robotów". Później Donald chce do nich dołączyć, ale gdy mężczyzna niszczy ich robota, bracia wywalają go z zespołu, więc Davenport zamierza z nimi konkurować. Tymczasem Bree używa swoich bionicznych mocy przy Caitlin.

Streszczenie

Leo przekonuje Chase'a, aby pomógł mu zbudować robota na "Masakrę robotów", turniej, w którym uczestnicy walczą stworzonymi przez siebie robotami. Davenport przyłącza się do zespołu, ale niszczy robota chłopaków mówiąc, że zbyt łatwo zostanie zniszczony w walce. Następnie zostaje wyrzucony z drużyny.

Podczas turnieju, Leo i Chase dowiadują się, że Donald, wściekły na nich, również startuje. Davenport życzy im powodzenia mówiąc, że wierzy, iż wygrają z 5-krotnym mistrzem Kevinem Stonem, tylko dlatego, że sam chce zmiażdżyć ich w finale. Donald wygrywa wszystkie rundy przy użyciu przerażającego Predatozgona, tańcząc w chwale i ciesząc się z porażek innych. Chase'owi i Leo udaje się pokonać Kevina, a w finale muszą zmierzyć się z ojcem. Ostatecznie, dzięki sprytowi, bracia wygrywają turniej.

Tymczasem Caitlin mówi Bree, że podoba się jej Adam. Przypadkowo Bree używa przy przyjaciółce swojej super prędkości. Następnego dnia w szkole, dziewczyna przekonuje Adama, żeby poszedł na randkę z Caitlin w zamian za milczenie. Później jednak okazuje się, że Caitlin nie widziała nic dziwnego, ponieważ nie nosiła okularów, bez których słabo widzi. Wyznaje, że uciekła, ponieważ widziała Adama. Adam, wściekły, że musi iść na randkę z kobietą, której nie lubi, i to bez żadnego powodu, aktywuje przy Caitlin laserowy wzrok i trafia w poduszkę, ale Bree niszczy jej okulary, przez co dziewczyna nie zauważa tego. Potem Adamowi udaje się przekonać Caitlin, że podoba jej się Chase, i cały dzień chodzi za nim.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Cytaty

Chase: Dawaj Adam, atakuj.
Adam: Ok. Masz głupie włosy, wyglądasz jak pimpek, cały jesteś nie taki.
Chase: W sensie uderz.
Adam: O, dzięki, bo mógłbym tak gadać i gadać.
Donald: Kocham walki robotów. Wyzwalają we mnie wewnętrznego świra.
Leo: Wow, wewnętrznego też masz?
Spiker: I po masakrze. Josh zgarnia puchar. I robot o durnowatej nazwie zwycięża.
Chase: Dziewczyno, odczep się!
Caitlin: Wiem, że mnie kochasz, ofermo!

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy w drugiej serii pojawia się Caitlin.
    • Okazuje się, że Cailtin słabo widzi bez okularów.
  • Pierwsza emisja tego odcinka była w języku hiszpańskim lub japońskim. Ten sam przypadek zdarzył się podczas maratonu.
  • okazuje się że Cailtin jest zakochana w Adamie.
  • w tym odcinku odbywa się walka robotów w której udział biorą Chease i Leo.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki