FANDOM

Wy zabiliście mojego ojca, to i ja zabije waszego.

—Sebastian do siebie w Unauthorized Mission

Sebastian
Sebastian Evil.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy S-3 (wcześniej)
Płeć mężczyzna
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Uczeń (wcześniej)
Super złoczyńca
Bioniczny żołnierz (wcześniej)
Mieszka w Więzienie w Davenport Bionic Academy
Szkoła Davenport Bionic Academy
Praca
Powiązania Bioniczna armia
Wygląd
Oczy brązowe
Włosy brązowe
Relacje
Małżonek
Rodzice Victor Krane (ojciec/twórca)
Dziadkowie
Rodzeństwo Lexi (bioniczna siostra)
Tank (bioniczny brat)
Bioniczna armia (bioniczne rodzeństwo)
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele
Miłość
Wrogowie Adam Davenport
Bree Davenport
Chase Davenport
Leo Dooley
Donald Davenport
Terry Perry
Spin
Bob
Bioniczna armia
Inni
Produkcja
Aktor Cole Ewing
Głos
Debiut Rise of the Secret Soldiers (część 2)
Ostatni odcinek
Galeria
Sebastian (wcześniej S-3) to nawracający bohater serialu Szczury laboratoryjne. Był uczniem Bionicznej Akademii i liderem Bionicznej armii. Obecnie wraz z Lexi i Tankiem przebywa w więzieniu.

Jest grany przez Cole Ewing'a

Wygląd

Sebastian jest wysokim szczupłym nastolatkiem o brązowych oczach i włosach tego samego koloru.

Osobowość i cechy charakteru

SebastianKapsuła.jpeg

Sebastian w kapsule

Sebastian jako S-3 był zły. Prawdopodobnie był liderem bionicznej armii. Byli wszyscy pod wpływem Krane'a, ale po jego zniszczeniu odzyskali wolność. Początkowo Sebastian był miły dla wszystkich i był jednym z najlepszych uczniów. Chciał uczestniczyć w misjach. Wykazywał zainteresowanie Bree. Początkowo nie lubił Chase'a, lecz stali się najlepszymi przyjaciółmi. W odcinku Unauthorized Mission z powrotem przechodzi na złą stronę po tym jak Chase mówi mu co się stało z Krane'm. Potem Sebastian wywołał bunt.

Historia

Po raz pierwszy S-3 pojawia się w odcinku Rise of the Secret Soldiers (część 2), gdzie zaczął walczyć z Chase'm. Okazało się, że jest bardzo dobrym wojownikiem i bardzo dobrze posługuje się supermocami. Chase jednak okazał się lepszy i pokonał Sebastiana.

Sebastian powrócił w odcinku Bionic House Party, gdzie razem z dwudziestoma dziewięcioma żołnierzami przyszli do domu Davenportów. Okazało się, że nie pamiętają, że byli pod wpływam Krane'a i że byli źli. Adam urządził z nimi bioniczną domówkę. Sebastian zaprosił tam jeszcze kilkunastu żołnierzy. Okazało się, że nadal ściga ich FBI. Gdy Agent Reed przyszła po nich ci się teleportowali. Ostatecznie wrócili. Uratowali życie Leo poprzez transmitowanie energii. Donald postanowił zbudować dla nich Bioniczną Akademię, by Sebastian i inni żołnierze szkolili się na superbohaterów.

Sebastian kolejny raz powraca w odcinku First Day of Bionicy Academy, gdzie okazało się, że jego mentorem ma być Chase. Sebastianowi nie podobało się, że Chase już pierwszego dnia wyznacza im zajęcia, dlatego zebrał połowę uczniów Chase'a i sam ich szkolił. Ostatecznie drużyny Sebastiana i Chase'a pogodziły się, gdy razem uratowali Akademię przed zatonięciem.

W odcinku Adam Steps Up Sebastian pomógł Adamowi, Bree i Chase'owi odszukać Boba, który zniknął. Starali się ukryć ten fakt przed Donaldem.

W odcinku Unauthorized Mission Sebastian pomagał Chase'owi zemścić się na Adamie podrasowując nowy symulator bojowy. Chase powiedział mu o Krane. Wydawało się, że Sebastian zrozumiał jak złym człowiekiem był Krane. Okazało się jednak, że chce pomścić ojca.

Sebastian powraca w odcinku Bionicy Rebeliant (część 1), gdzie zamierza wdrożyć w życie swój plan zemsty. Prosi o kilka nowych super mocy, jednak bez wiedzy Chase'a odblokowuje wszystkie. Pod koniec tego odcinka wraz z dwójką innych uczniów postanawia stanąć do walki z Adamem, Bree i Chase'm. W odcinku Bionicy Rebeliant (część 2) walczą z nimi, jednak ostatecznie przegrywają. Wkrótce jego chip się spala, gdyż odblokował wszystkie supermoce. Potem trafia do więzienia.

Moce i umiejętności

SebastianElektrokineza.jpg

Sebastian w Bionic Rebellion (część 2)

Super moce

Sebastian stracił swoje super moce po zdezaktywowaniu bionicznego chipa pod koniec odcinka Bionicy Rebeliant (część 2)

Inne

Usterki

Słabości

Występy

Sezon 3

Sezon 4

Ciekawostki

  • Wcześniej był S-3.
  • Staje się z powrotem zły w odcinku Unauthorized Mission.
  • Ma alergię na papaje.
  • Jest bardzo podobny do Marcusa, ale Sebastian był prawdziwym przyjacielem dla Adama, Bree i Chase'a zanim poznał prawdę o Krane.
  • Uważa, że Bree jest słodka.
  • Zaprzyjaźnił się z Chase'm w odcinku Unauthorized Mission, ale pod koniec tego odcinka zaprzysiągł zemstę po tym gdy się dowiedział o Krane.
  • W odcinku Bionicy Rebeliant (część 2) trafia do więzienia wraz z Lexi i Tank'iem.
  • W odcinku Bionicy Rebeliant (część 2) jego bioniczny chip zostaje zdezaktywowany.
  • Był zakochany w Bree ze wzajemnością.
  • Prawdopodobnie powróci w przyszłych odcinkach.
  • Sebastian dodał sobie mnóstwo mocy do chipa w odcinku Bionic Rebellion część 2, a później Chciał pokonać Adama, Bree, Chasa i Leo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki