FANDOM

Poprzedni odcinek
Lab Rats vs. Mighty Med
Space Elevator Następny odcinek
Bionic Action Hero
"Space Elevator"
Sezon 4, odcinek 12
SpaceElevator.png
Premiera
Polska 3 listopada 2015
USA 29 lipca 2015
Informacje
Kod produkcji 414
Scenarzysta Jonah Kuehner
Reżyser Hal Sparks
Galeria

Space Elevator (pl. Kosmiczna winda) to dwunasty odcinek czwartego sezonu (ogólnie osiemdziesiąty czwarty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 29 lipca 2015 roku, a polska 3 listopada 2015 roku na kanale Disney XD

Opis

Jeden z najlepszych naukowców Davenporta, doktor Ryan przybywa na bioniczną wyspę by przedstawić swoje najnowsze osiągnięcia w technologii kosmicznej. Tymczasem kiedy Donald awansuje każdego z uczniów na wyższy poziom oprócz Bob'a, Bree i Adam chcą go wytrenować.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Cytaty

Supermoce

Ciekawostki

  • Jest to drugi odcinek, który ma w nazwie słowo Space. Pierwszy to Mission: Space.
  • Prawie każdy z uczniów awansuje na wyższy poziom, a Leo awansuje o dwa poziomy. Jedynie Bob zostaje na początkującym poziomie, jednak pod koniec odcinka awansuje na poziom średni.
  • Pod koniec odcinka, kosmiczna winda miażdży lewą nogę Leo, więc Donald daje mu bioniczną nogę.
  • To czwarty odcinek, który reżyseruje Hal Sparks.
  • Zostaje wspomniane, gdy w odcinku You Posted What?!? (część 2) Leo dostał bioniczną ręke.
  • To drugi raz, gdy Chase rywalizuje z jednym z naukowców Davenporta. Pierwszym razem rywalizował z Doktorem Evansem w odcinku Twas the Mission Before Christmas.
  • Chase mówi, że ich sekret wydał się rok temu, a w odcinku First Day of Bionic Academy Donald mówi, ze Leo ma bioniczną ręke od sześciu miesięcy, więc Akademia także istnieje już 6 miesięcy.
  • To drugi raz, gdy jakiś bohater jest uwięziony w szybko pędzącym środku transportu. Pierwszym razem Leo był uwięziony w super szybkim wozie Davenporta w odcinku Speed Trapped.
  • Jest to pierwszy raz, gdy Donald sam montuje komuś bionikę.
  • Leo jest jedynym, który użył bioniki w tym odcinku.

Błędy

  • Chase mówił, że chodził do szkoły przez półtora roku, jednak w odcinku Bionic House Party mówi, że 3 lata.
  • Donald mówi, że kość piszczelowa i udowa u Leo zostały bardzo ranne, jednak tylko stopa znajdowała się pod windą.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki