Fandom

Speed Trapped

506stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Poprzedni odcinek
Mission: Space
Speed Trapped Następny odcinek
Spy Fly
"Speed Trapped"
Sezon 2, odcinek 1
EP21.png
Premiera
Polska 7 czerwca 2013
USA 25 lutego 2013
Informacje
Kod produkcji 203
Scenarzysta Chris Peterson i Bryan Moore
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
Speed Trapped (pl. Goryl w pułapce) to pierwszy odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty pierwszy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 25 lutego 2013 roku w USA i 7 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Już dzisiaj otwierają w regionie nową, wielką lodziarnię, a zatem to oznacza, że bohaterskie szczury mają nową, strategiczną misję: obżeranie się lodami po szkole. Donald wyznaczył swego syna na goryla mającego ich pilnować podczas jego nieobecności, a także stworzył bajeczną furę, która kieruje się sama poprzez satelitę!

Streszczenie

Adam, Bree i Chase chcą się wymknąć na spotkanie z Marcusem w nowej lodziarni nowym samo kierującym autem Donalda. Leo chce ich powstrzymać. Gdy już tam docierają, Marcus przeprogramowuje auto, by jechało na dno Pacyfiku. Leo wsiada do samochodu chroniąc go, gdyż myślał, że Marcus chce go ukraść, lecz to był podstęp.

Adam, Bree i Chase chcą uratować Leo i udaje się to im. Później Marcus przychodzi do domu Leo. Chłopak dowiaduje się, że to Marcus chciał go zabić. Gdy chce o tym powiedzieć Donaldowi, Adamowi, Bree i Chase'owi, Marcus aktywuje swoją super zdolność i grozi Leo, że jeśli komuś powie, wyda ich rządowi.

Tymczasem Donald i Tasha obchodzą rocznicę ślubu, ale Edzio sabotuje im spotkanie, gdyż jego twórca ignoruje piątą rocznicę jego aktywacji.

Obsada

Główna

Nawracająca

Cytaty

Tasha: Na widok samochodu A to co? Donuś, to na rocznicę. Ale poważnie? Nie trzeba było, naprawdę dla mnie?
Donald: Bardziej dla mnie. Twój prezent jest sporo, sporo tańszy.
Tasha: Kotek, jeżeli w ogóle rozważasz spędzanie naszej rocznicy z tym obłąkanym draniem na ścianie, to sobie to wybij, i to mocno.
Edzio: Żebym ja ci tu zaraz nie wybił.
Edzio: Edzio pokazuje na monitorze zdjęcie, na którym przykleja swoją twarz na miejsce Tashy U! To zdjęcie to jest dopiero.
Tasha: Edek! Oddawaj twarz! Jak mogłeś mi to zrobić?
Edzio: Dobra, chcesz to masz. Wkleja twarz Tashy w miejsce głowy konia
Donald: Edward!
Edzio: No co? Ciesz się. Mogłem zawsze gdzie indziej przykleić.
Komputer: Zdradź mi kotku, dokąd jedziemy?
Marcus: Na samo dno Pacyfiku, kotku. I bądź tak miła, zablokuj hamowanie.
Komputer: Bardzo mi przykro. Hamowania nie mogę zablokować. Marcus coś naciska O proszę. Zablokowałam.
Bree: Chłopie, gdzie ty jesteś?
Leo: W waszym super wozie. Wiezie mnie właśnie na dno oceanu. Zróbcie coś, zróbcie coś, bo mnie pożre jakaś ryba!
Komputer: Może masz ochotę na odrobinę muzyki?
Leo: Nie!
Komputer: Disco? Proszę bardzo.
Leo: Nie!
Adam: Hej, Leoś. Lewy pedał nazywa się hamulec. Kładź na nim stopę i wciśnij z całej siły.
Leo: Wiesz co braciszku, chyba już próbowałem!
Bree: Drzwi, otwórz drzwi.
Leo: Nie mogę.
Komputer: Zablokowałam. To automatyczna funkcja. Dotyczy pasażerów poniżej 9. roku życia.
Leo: Mam 14.
Komputer: Jesteś dość malutki jak na swój wiek.
Leo: Do Chase'a Brawo, panie geniuszu. Dokonałeś mi tu bardzo profesjonalnego przeglądu. Jeszcze wymień mi tu olej i ahoj, przygodo!
Komputer: Dziękuję za przejażdżkę super wozem Davenporta. Zechcesz wypełnić krótką ankietę i opisać wrażenia?
Leo: Nie.
Komputer: Pytanie numer 1.
Leo: Wypuść mnie! Puszczaj!

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu.
  • W tym odcinku okazuje się, że Marcus, podobnie jak Adam, Bree i Chase, też ma supermoce.
  • Pani Perry jest wspomniana w tym odcinku.
  • Jest to trzeci odcinek z występem Marcusa.
  • Marcus wie, że Bree, Adam i Chase mają supermoce.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki