FANDOM

Poprzedni odcinek
Parallel Universe
Spike's Got Talent Następny odcinek
Leo vs. Evil
"Spike's Got Talent"
Sezon 2, odcinek 9
EP29.png
Premiera
Polska 5 listopada 2013
USA 24 czerwca 2013
Informacje
Kod produkcji 208
Scenarzysta Julia Miranda
Reżyser Guy Distad
Galeria
Spike's Got Talent (pl. Brutal ma talent) to dziewiąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty dziewiąty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 24 czerwca 2013 roku w USA, a 5 listopada 2013 roku w Polsce.

Opis

Kiedy Chase nie jest na zdjęciu na roczniku, uczestniczy w pokazie talentów, aby pokazać wszystkim, że jest popularny. Leo jest zły, gdyż chłopak zajmuje jego miejsce w pokazie swoją kinetyką, dlatego też sabotuje jego pokaz. Kiedy występ Chase'a nie powodzi się, chłopak jest zły i aktywuje tryb machopodobny. Kiedy Leo próbuje ingerować, przypadkowo podnosi poziom agresji Brutala. Tymczasem Adam i Owen używają masła jako sztuki.

Streszczenie

W liceum Chase jest zły, gdyż nie ma go w szkolnej księdze. Uważa że jest niewidzialny. Dlatego też postanawia wziąć udział w organizowanym konkursie talentów. Nie wie jednak, co pokazać. Leo mówi mu, że też weźmie udział w przesłuchaniu jako magik i pokazuje bratu sztuczkę z kartami. Chase próbuje pokazać "magię" przechodzącym obok dziewczynom, ale mu nie wychodzi.

W czasie przesłuchania, po niezwykle marnym występie pewnego chłopaka, przychodzi pora na Leosia. Po pokazaniu sztuczki z obręczami, pani Perry postanawia przepuścić go do następnego etapu. Następny jest Chase, który postanawia przeliterowywać trudne słowa. Kiedy publiczność zaczyna obrzucać go papierowymi kulkami, ten ukazuje swój drugi talent - magię - i używa kinetyki molekularnej, by dać świetny występ, przez co zajmuje miejsce Leośka.

W tym czasie Bree i Owen obmyślają plan, by oprotestować konkurs talentów, którego chłopak nie pochwala. Razem postanawiają stworzyć rzeźbę. Adam podsuwa pomysł na rzeźbienie w maśle, na co Owen się zgadza i razem z nim idzie tworzyć sztukę, zostawiając wściekłą Bree.

W laboratorium Chase ćwiczy "magię", kiedy zjawia się Leo. Jest on zły na brata, że ten "wygryzł" go z konkursu. Kiedy Chase wychodzi, Edzio podsuwa Dooley'owi zakłócacz sygnału, który zagłuszy moce Chase'a w czasie występu. Chłopak postanawia go wykorzystać jako zemstę.

Owen i Adam skończyli swoją rzeźbę i pokazują ją Bree. Dziewczyna nie wie, co przedstawia, ale chłopacy mówią jej, że jest to dyrektorka. Kiedy Adam i Owen wychodzą, by stworzyć okulary, Bree wścieka się, że chłopak ją ignoruje i karze Edkowi zwiększyć temperaturę w domu, by rzeźba z masła rozpuściła się.

Na konkursie talentów Chase postanawia przesunąć krzesło przy użyciu siły woli. Nie wie jednak, że Leo zagłusza jego super moce, przez co ośmiesza się na oczach publiczności. Chłopak jest zły, że wszyscy się z niego śmieją i aktywuje tryb machopodobny i jako Brutal niszczy to krzesło swoją głową. Leo jest przerażony. W czasie przerwy Dooley próbuje uspokoić Brutala, i kiedy powraca Chase, ten mówi mu, co zrobił. Przez to znów budzi Brutala, tym razem wściekłego na Leośka.

Kiedy Owen i Adam wracają do pokoju, widzą roztopioną rzeźbę. Bree mówi im, że nie wie jak to się mogło stać, po czym próbuje zabrać swojego chłopaka do kina. Przeszkadza jej Edek, który pokazuje chłopakom nagranie, na którym dziewczyna każe mu podkręcić ogrzewanie. Chłopacy są wściekli, a Owen wychodzi. Tymczasem w szkole Brutal szaleje na korytarzu. Leo próbuje uspokoić go zakłucaczem sygnału, ale przypadkowo zwiększa mu poziom agresji.

Bree jest smutna przez to, co zrobiła. Postanawia pocieszyć swojego chłopaka, dając mu z prezencie rzeźbę z popcornu, którą robiła razem z Adamem. Następnego dnia w szkole, dziewczyna przedstawia Owenowi swoją sztukę. Chłopak jest zachwycony i godzi się z Bree. Po chwili pojawiają się Leo i Brutal, a po nich pani Perry. Kobieta, widząc swoją podobiznę z popcornu, pyta o autora. Owen mówi, że to on ją zrobił. Dyrektorka kończy konkurs talentów, ogłaszając Owena zwycięzcą, ku wielkiemu rozczarowaniu chłopaka, który nie popiera oceniania talentów. Brutal niszczy popiersie pani Perry, przez co ta wpada w szał i walczy z chłopakiem niczym zawodnik wrestlingu. Ostatecznie dyrektorka zwycięża, a Chase wraca do normalności.

W czasie lunchu Leo i Chase rozmawiają. Dooley mówi, że już nigdy nie będzie niewidzialny, gdyż cała szkoła widziała, jak przegrał z dyrektorką. Chase, udając Brutala, straszy Leo, który ucieka, zostawiając swoje jedzenie. Chase zabiera je mówiąc, że "taka sztuczka na pewno się przyda".

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Nieobecna

Cytaty

Perry: Skupić się, pryszczate pomyje!
Owen: Trzeba jakoś oprotestować ten cały konkurs talentów. Stworzyć coś, co pogrąży dyrkę i ten jej cały mierny system nauczania.
Bree: Myślisz może o tym, co ja? Chodź zburzymy szkołę.
Owen: jednocześnie Stworzymy rzeźbę.
Bree: A no rzeźba, oczywiście. Rany, ale my do siebie pasujemy.
Owen: Taka rzeźba, która pokaże, jak władza dusi nasze kreatywne ja. Postawimy ją przed wejściem do szkoły. Słuchaj, wszyscy ją zobaczą, wszyscy. Pytanie brzmi, z czego by tu ją stworzyć?
Bree: Z lodu?
Owen: Nie.
Bree: Z gliny?
Owen: Za banalne.
Bree: Z gipsu?
Owen: Poważnie?
Adam: Z masła?
Brutal: A to śmieszny dowcip. Skąd go wytrzasnęłaś. Pewnie z kuwety, co?
Perry: Nikt nie będzie obrażał mi kuwety!
Perry: Uwaga! Druga runda. Przed nami Chase niesamowity. Wielka głowa, koszmarna fryzura i super sztuczki.
Brutal: Zdejmuje kapelusz i pelerynę. No! Co jest? Zaraz wam to krzesło własnym łbem przesunę.
Leo: Mam nadzieję, że to trik, bo ten głosik bardzo przypomina Brutala.
Brutal łamie krzesło swoim łbem.
Perry: Wow!
Leo: Tak, Brutal wrócił.

Ciekawostki

  • Drugi raz Chase aktywuje Brutala.
  • W tym odcinku okazuje się, że Leo zna się na magii. Posiada też zestaw małego magika.
  • Dowiadujemy się, że pani Perry walczyła kiedyś w tijuańskiej drużynie zapaśniczej.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki