FANDOM

Stephanie
Stephanie.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Kobieta
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Uczennica
Cheerleaderka
Mieszka w Mission Creek
Szkoła Liceum Mission Creek
Praca
Powiązania
Wygląd
Oczy
Włosy Blond
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Cheerleaderki
Miłość
Wrogowie Bree Davenport
Adam Davenport
Caitlin
Tasha Davenport
Inni
Produkcja
Aktor Oana Gregory
Głos
Debiut Air Leo
Ostatni odcinek Night of the Living Virus
Galeria
Stephanie to cheerleaderka i uczennica liceum Mission Creek. W jej rolę wciela się Oana Gregory.

Wygląd

Stephanie to dziewczyna o blond włosach, nieco wyższa od Bree. Uwielbia modę, dlatego też ubiera to, co najlepsze.

Historia

Stephanie pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Air Leo, gdzie okazuje się, że jest cheerleaderką. Przyjęła do zespołu Adama, ale odrzuciła Bree. Kiedy śmiała się z zasmuconej dziewczyny, Adam odszedł z drużyny i razem ze swoją siostrą dał o wiele lepszy występ od Stephanie i reszty cheerleaderek.

Ponownie pojawia się w odcinku Night of the Living Virus na imprezie organizowanej przez Bree w domu. Później okazuje się, że nie lubi Bree i przyszła jedynie, by zobaczyć jej piękną willę. W trakcje odcinka najadła się strachu, kiedy wirus Teddy demolował dom.

Osobowość i cechy charakteru

Stephanie jest wredną, ale za to popularną dziewczyną. Uwielbia modę i zakupy. Kpi z ludzi, którzy mają gorsze od niej ubrania, rzeczy, domy. Przejmuje się jedynie sobą, przez co nie ma przyjaciół. Uwielbia śmiać się ze smutnych osób i nie ma do nich szacunku.

Występy

  1. Air Leo (pierwsze pojawienie)
  2. Night of the Living Virus

Ciekawostki

  • Caitlin mówi, że Stephanie ogląda ubrania "swoich przyjaciółek" i "pożycza" te najlepsze.
  • Stephanie uwielbia zabawę w ocenianie siebie samego - zawsze daje sobie 10/10 punktów.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki