Fandom

Super siła

507stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Super siła Adama.png

Super siła Adama

Super siła to jedna z supermocy występujących w serialu Disney XD pt. Szczury laboratoryjne.

Opis

Super siła z łatwością pozwala użytkownikowi na podnoszenie ciężkich przedmiotów i rzucanie nimi.

Historia

Super siła to podstawowa umiejętność Adama. Wykorzystuje ją prawie w każdym odcinku, głównie w walce.

W odcinku Chip Switch Bree i Chase zyskali tymczasowo tę umiejętność, gdy zyskali chip Adama podczas zamiany swoimi chipami.

W odcinku Parallel Universe Leo przenosi się do równoległego świata, w którym to on ma supermoce. W jego wachlarzu umiejętności również znajduje się super siła.

W odcinku Bionic Showdown (część 2) okazuje się, że Marcus również posiada super siłę.

W odcinku No Going Back okazuje się, że Victor Krane też posiada tę super moc. Używa jej, żeby rozbić twardy blok lodu i pokonać dwóch strażników.

W odcinku You Posted What?!? (część 2), gdy Leo łamie rękę, Douglas pomaga mu, ratując go i dając mu supermoce, w tym super siłę. Dodatkowo okazuje się, że taką samą moc posiada S-1.

W odcinku Rise of the Secret Soldiers (część 2) okazuje się, że S-3 potrafi być super silny.

W odcinku Adam Steps Up wychodzi na jaw, że Bob także posiada tę zdolność.

W odcinku Bionic Rebellion (część 1) okazuje się, że Tank jest super silny

Wady

Czasami zdarza się, że Adam nie kontroluje swojej super siły. Podobnie jest w przypadku Leośka.

Użytkownicy

wszechświat; od odcinka You Posted What?!? (część 2))

Więcej z Fandomu

Losowa wiki