FANDOM

Poprzedni odcinek
Bro Down
The Rats Strike Back Następny odcinek
Parallel Universe
"The Rats Strike Back"
Sezon 2, odcinek 7
EP27.png
Premiera
Polska 12 lipca 2013
USA 8 kwietnia 2013
Informacje
Kod produkcji 206
Scenarzysta Julia Miranda
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria
The Rats Strike Back (pl. Strajk generalny) to siódmy odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty siódmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 8 kwietnia 2013 roku w USA i 12 lipca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

Opis

Leo, Adam, Bree i Chase strajkują z powodu niesprawiedliwego traktowania Davenporta, jednak gdy są oni potrzebni Donaldowi do prezentacji, mężczyzna nie chce przyznać się do swoich błędów, dlatego też przeciąga Leosia na swoją stronę.

Streszczenie

Leo, Bree, Adam i Chase strajkują z powodu niesprawiedliwego traktowania Davenporta. Jednak Donald nie chce przyznać się do swoich błędów i odcina zasilanie w laboratorium oraz zabiera dzieciakom wynalazki/zabawki twierdząc, że jeżeli strajkują przeciwko niemu, strajkują również przeciwko Davenport Industries.

Kiedy NASA mówi, że chce zobaczyć pas odrzutowy Davenporta wcześniej, szczury nie chcą mu pomóc, więc Donald przeciąga Leo na swoją stronę i pozwala mu demonstrować wynalazek. Gdy Chase uświadamia sobie, że Davenport udaje, że Leo będzie demonstrował pas, szczury chcą zemścić się na nich. Chase sugeruje Davenportowi, żeby przeszkolić Leo w taki sam sposób jak ich. Po tym jak niechętnie się zgadza, Leo zaczyna od podnoszenia czegoś ciężkiego (dla niego), jednak Adam rzuca na niego ciężką beczkę. Następnie Leo miał zbudować mini-budynek z klocków pod presją, jednak Chase mówi, że robi to bez większej presji, dlatego też włącza wyrzutnię piłek tenisowych. Następnie musi odbić lasery i udaje mu się, ale zapomina o ostatnim i zostaje chwilowo oszołomiony.

Później, gdy inspektor NASA przybywa, aby sprawdzić wynalazek Davenporta, Donald błaga szczury o pomoc, jednak Adam, Bree i Chase odmawiają. Po tym jak dzwonek dzwoni do drzwi, Davenport wreszcie przełamuje się i pozwala im mieć jeden dzień wolny w tygodniu. Jednak jest już za późno - Leo włącza pas i zaczyna latać bez opanowania i w końcu spada. Inspektor NASA wychodzi, a Davenport jest strasznie smutny. Później, gdy Leo przychodzi do laboratorium, żeby przeprosić, Adam, Bree i Chase są wciąż na niego źli za dołączenie do Donalda. Po tym jak Leo przeprasza ich, Adam, Bree i Chase wybaczają mu.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

Cytaty

Tasha: A, zapomniałabym. Dzwonili z NASA.
Donald: Ta, pewnie chcą cię wysłać w kosmos. Tak, tak, znamy ten żart.
Tasha: Nie, poważnie mówię. Mam ci przekazać, że przesuwają prezentację. Wpadną do nas jutro po południu.
Donald: Dzieciaki, dzwonili z NASA.
Bree: Pewnie chcą cię wysłać w kosmos.
Leo: Leo próbuje podnieść ciężarek Nie masz tam nic lżejszego?
Donald: Jeden kiloś, dasz radę.
Tasha: Donek, czemu synek dźwiga moje ciężarki? Zaraz mu dysk wypadnie.

Ciekawostki

  • W tym odcinku okazuje się jaki trening przechodzą Adam, Bree i Chase.
  • W tym odcinku Donald nazywa siebie "Królem Davenportii".

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki