FANDOM

Poprzedni odcinek
Space Colony
The Vanishing Następny odcinek
The Rise of Five (Elite Force}
"The Vanishing"
Sezon 4, odcinek 25-26
Vanish12.png
Premiera
Polska 29 kwietnia 2016
USA 3 lutego 2016
Informacje
Kod produkcji 425-426
Scenarzysta Część 1: Hayes Jackson & Greg Schaffer
Część 2: Chris Peterson & Bryan Moore
Reżyser Victor Gonzalez
Galeria

The Vanishing (pl. Zaginieni) to dwudziesty piąty i dwudziesty szósty odcinek czwartego sezonu (ogólnie dziewięćdziesiąty siódmy i dziewięćdziesiąty ósmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 3 lutego 2016 roku, a polska 29 kwietnia 2016 roku. Jest to dwuczęściowy odcinek, jak i zarówno finał 4 sezonu, a także całego serialu.

Opis

Uczniowie znikają po zaktualizowaniu ich systemów operacyjnych. Drużyna początkowo obwinia o to usterkę, jednak okazuje się, że to sprawka wielkiej intrygi zainicjowanej przez dwójkę złoczyńców z ich przeszłości.

Streszczenie

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnnie

  • PJ Brown jako Oficer policji

Cytaty

Użyte supermoce

Ciekawostki

  • Jest to odcinek dwuczęściowy.
    • Jest to piąty dwuczęściowy odcinek w czwartym sezonie, jak i zarówno dziesiąty ogólnie.
  • Marcus i Gilles powrócą w tym odcinku.
  • Daniel dołącza do Akademii w tym odcinku.
  • Donald po raz pierwszy spotyka Gilles.
  • Daniel poznaje swojego brata, Marcusa w tym odcinku.
  • Wszyscy uczniowie oraz Szczury laboratoryjne mają zaktualizowane chipy w tym odcinku.
    • Początkowo chipy Adama, Bree i Chase'a nie zostały zaktualizowane, gdyż mieli stare modele chipów i aktualizacja nie działała. Później Donald i Douglas zrobili poprawkę w aktualizacji.
  • Adam, Bree, Chase^a i uczniowie mieli chwilowo wyjęte chipy przez Gilles.
  • Uczniowie w tym odcinku zniknęli do laboratorium Gilles za sprawką Gilles i Marcusa.
  • Pod koniec odcinka Donald mówi, że wszyscy uczniowie są na poziomie ekspert po aktualizacji.
  • Dom w Mission Creek i laboratorium pojawiają się pod koniec odcinka.
  • Perry i Tasha pojawiają się tylko pod koniec odcinka w laboratorium.
  • Okazuje się, że Gilles dała Marcusowi wiele nowych umiejętności jak zmiana wyglądu, laserowe kule czy lewitacja.
  • W tym odcinku okazuje się, że Tasha jest w ciąży i będzie to dziewczynka.
    • Bree bardzo się ucieszyła na wieść, że będzie miała w końcu siostrę.
  • Adam, Bree, Chase, Leo i uczniowie uciekają z pułapki Gilles dzięki Leo, który jako jedyny nie stracił bioniki po wyjęciu chipów przez Gilles.
    • Leo nie ma bionicznego chipa tylko bioniczną nogę i rękę.
  • Okazuje się, że replikacja mocy Daniela działa także na androidy.
  • Marcus w tym odcinku przyjął postać Daniela by zwabić Szczury, Donalda i Douglasa do pułapki.
  • Marcus nazwał Gilles mamą w tym odcinku, jednak ta powiedziała, żeby jej tak nie nazywał.
  • Marcus wspomniał jak Douglas zostawił go w odcinku Bionicy Show down na śmierć.
  • Marcus ginie w tym odcinku ponownie.
    • Leo próbował zabić Marcusa dwa razy, jednak zawsze ktoś to robił za niego:
      • Początkowo Daniel zabił Marcusa mocą, którą od niego skopiował.
      • Później pod koniec odcinka Douglas przyniósł części Marcusa do laboratorium w Mission Creek i gdy w laboratorium został Leo chciał wyładować złość i porozrzucał części Marcusa, jednak ten się zregenerował. Kiedy Leo prawie go zabił, Douglas strzelił do niego z broni topiąc go.
  • Gilles także ginie w tym odcinku przy użyciu swojego własnego batu po tym, gdy chciała nim zabić Adama, Bree i Chase'a, jednak ci ominęli go i Gilles została przecięta na pół.
  • Ostatnia scena tego odcinka prowadzi do Lab Rats: Elite Force.
    • Donald mówi całej czwórce, że muszą rozwiązać drużynę, gdyż on ma w planach stworzenia nowej drużyny i dwójka z nich musi w niej być.
    • Leo i Adam postanawiają zostać w Akademii.
    • Cała czwórka przytula się.
    • Kontynuacja tego odcinka odbędzie się w premierowym odcinku Lab Rats: Elite Force, The Rice of Five.
  • Ostatnie słowa wypowiedziane w serialu to pytanie wypowiedziane przez Donalda do Bree i Chase'a: "Jesteście gotowi na nowe wyzwania?".
  • Chase nie użył swoich supermocny w tym odcinku.

Link do odcinka

Zobacz też

Odcinki
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3
Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki