FANDOM

Trent
Trent.png
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Uczeń
Kapitan szkolnej drużyny
Nauczyciel W-F
Mieszka w Mission Creek
Szkoła Liceum Mission Creek (wcześniej)
Praca Liceum Mission Creek
Powiązania drużyna footballowe (wcześniej)
Wygląd
Oczy Brązowy
Włosy Brązowy
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Członkowie drużyny
Pani Perry
Miłość
Wrogowie Leo Dooley
Chase Davenport
Bree Davenport
Adam Davenport
Janelle
Inni
Produkcja
Aktor Eddie Perino
Głos Piotr Bajtlik/Przemysław Stippa (odc. 16)
Debiut Commando App
Ostatni odcinek Scramble the Orbs
Galeria
Trent to kapitan szkolnej drużyny footballowej. W jego rolę wciela się Eddie Perino, a w polskim dubbingu podkłada mu głos Piotr Bajtlik (w odcinku Air Leo Przemysław Stippa).

Wygląd

Trent to nastolatek o brązowych włosach i tego samego koloru oczach. Często nosi czapeczkę z daszkiem, odwróconą za głowę, a także koszulkę z numerem 5, będąc w szkolnej drużynie footballowej.

Historia

Treny po raz pierwszy pojawił się w odcinku Commando App, w którym starał się pobić Chase'a za zajęcie jego stolika. Chase zmienił się w Brutala i z łatwością wystrzaszył go i całą drużynę. Dzięki pani Perry zorganizowany został mecz w football o "coolerski stolik", w którym Trent brał udział i ostatecznie jego zespół wygrał.

Występował również w odcinku Air Leo, gdzie okazało się, że jest najlepszy w szkole w koszykówkę. Trent i Leo walczyli ze sobą w meczu w kosza 1-na-1. Przed rozpoczęciem gry ukradł on antygrawitacyjne buty Leosia, dzięki którym Dooley zamieżał go pokonać. Dzięki nowym butom Trent z łatwością wygrywał, ale później Chase kontrolował obuwie miotaczem wiązek. Ostatecznie jednak i tak wygrał.

Trent pojawia się także w odcinku The Haunting of Mission Creek High, gdzie okazuje się, że cały czas dokucza Leośkowi, m.in. kradnie mu ubranie, gdy bierze prysznic. Dooley chce się na nim zemścić. Kiedy odkrywa, że Trent mówi ciągle o legendarnym potworze krążącym w szkole, chcąc go przestraszyć, zaciąga Adama i Chase'a, by nabrać Trenta dzięki ich mocom. Przestraszony Trent obiecuje, że przestanie gnębić Leośka, lecz gdy wychodzi na jaw, że za wszystkim stoi pani Perry, chłopak łapie obietnicę.

W odcinku Trent Gets Schooled pojawia się ponownie. Chase i Leo, chcąc się na nim odegrać za ciągłe poniżania, specjalnie pomagają mu oblać egzamin. Gdy okazuje się, że przez zdanie tego testu Trent ukończyłby wreszcie szkołę, chłopaki przekonują dyrektorkę, by ponownie dała Trentowi szansę, i uczą go, tym razem na prawdę. Ostatecznie chłopak zostaje absolwentem liceum. Ku zaskoczeniu Chase'a i Leo, nie opuszcza on szkoły, ale zostaje nowym nauczycielem wychowania fizycznego.

W Not So Smart Phone Trent staje się nowym dyrektorem w liceum, kiedy Perry udaje się na emeryturę. Za wszelką cenę pragnie unieszczęśliwić życie Leo i każe mu oraz Bree nosić mundurki. Leo i Bree obmyślają plan, aby Perry wróciła, a Trent odszedł. Ostatecznie wraca na stanowisko nauczyciela wychowania fizycznego, kiedy Perry staje się ponownie dyrektorką.

W odcinku Scramble the Orbs Trent zostaje zaatakowany wynalazkiem Leośka, latającymi kulami. W odwecie chłopak kradnie bilet Leo na sztukę Janelle.

Występy

Sezon 1

  1. Commando App (pierwsze pojawienie)
  2. Air Leo

Sezon 2

  1. The Haunting of Mission Creek High
  2. Trent Gets Schooled

Sezon 3

  1. Sink or Swim (część 2) (wspomniany)
  2. Not So Smart Phone
  3. Scramble the Orbs

Ciekawostki

  • Jest dobry w football amerykański i koszykówkę.
  • Nie jest zbyt inteligentny - napisał swoje imię z literą "i".
    • Dodatkowo Janelle powiedziała, że siedzi już w liceum piąty rok.
  • Boi się duchów.
  • W odcinku The Haunting of Mission Creek High mówi, że jest starszy od wszystkich uczniów o 7 lat.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki