FANDOM

Podobnie jak wszystko inne, bioniczne moce też mają swoje wady. Są to tak zwane usterki. Występują wtedy, gdy szczury laboratoryjne nie są w stanie poprawnie korzystać ze swoich supermocy. Ponieważ są ludźmi, ich emocje mogą wpływać na jakość uprawnień.

Adam Davenport

  • Niekontrolowane strzelanie laserami: Inną usterką Adama jest jego laserowy wzrok. Kiedy wpada w gniew, jego oczy zmieniają kolor na czerwony i strzelają laserem. Po raz pierwszy można zobaczyć to w odcinku Crush, Chop and Burn (część 1). W Hole in One okazuje się, że Adam może przypadkowo strzelać laserami podczas kichnięcia.

Bree Davenport

  • Niekontrolowana super szybkość: Kiedy Bree staje się nerwowa, biega niekontrolowanie, co zostało ukazane w odcinku Leo's Jam.
  • Niekontrolowana manipulacja głosem: Bree również traci kontrolę nad manipulacją głosem, kiedy jest przestraszona lub nerwowa, przez co mówi różnymi przypadkowymi głosami i dźwiękami (odc. Bro Down).

Chase Davenport

Chase ma trzy znane usterki - tryb machopodobny, smarkowe działo i kinetyka molekularna. Kiedy jest bardzo zły, zmienia się w Brutala i szuka zemsty na tych, którzy go zdenerwowali. Gdy wraca do normalności, nie pamięta niczego, co wydarzyło się, gdy był w tym trybie (Commando App).

Innym mankamentem jest jego soniczne kichnięcie (smarkowe działo), które ma wystarczająco dużo mocy, aby zgasić ścianę ognia (Crush, Chop and Burn (część 2)).

Kiedy Chase jest podekscytowany, czasami traci kontrolę nad kinetyką molekularną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki