FANDOM

Victor Krane
KraneSezon4.jpeg
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć mężczyzna
Data urodzenia
Wiek
Stanowisko Bioniczny super złoczyńca
Milioner
Nieżywy
Mieszka w
Szkoła
Praca
Powiązania Bioniczna armia (wcześniej)
Wygląd
Oczy brązowe
Włosy szare (łysina)
Relacje
Małżonek
Rodzice
Dziadkowie
Rodzeństwo
Dzieci Bioniczna armia
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie
Kuzyni
Krewni
Przyjaciele Doktor Gao
Sebastian
Lexi
Tank
Miłość
Wrogowie Adam Davenport
Bree Davenport
Chase Davenport
Douglas Davenport
Leo Dooley
Tasha Davenport
Donald Davenport
Terry Perry
S-1
Spin
Bob
Bioniczna armia
Agent Graham
Prezydent
Inni
Produkcja
Aktor Graham Shiels
Głos
Debiut No Going Back
Ostatni odcinek Space Colony (część 2)
Galeria
Victor Krane to człowiek z super mocami oraz były partner Douglasa. W jego rolę wcielił się Graham Shiels. Jest najgorszym wrogiem Davenportów.

Wygląd

Krane to wysoki, łysy mężczyzna z ciemnymi wąsami i krótką brodą. Po prawej i lewej stronie swojej twarzy posiada liczne przewody związane z tym, że posiada bioniczne moce. Ubiera na siebie czarne ubranie, czasem także białą maskę.

Osobowość i cechy charakteru

Krane to nieprzyjazny, ponury, groźny i niezbyt często się uśmiecha. Ma na głowie kable, które dają my bionikę. Niemiły jest nawet dla Douglasa. Jest bezkompromisowy i zawsze stawia na swoim. Nie zawaha się zrobić krzywdy bezbronnym i niewinnym (chciał ugotować Tashę i Leo). Stworzył armię bionicznych żołnierzy, by z ich pomocą pokonać wszystkich bohaterów.

Historia

Kiedy Douglas został wyrzucony z Davenport Industries, potrzebował pieniędzy na dalsze badania. Wtedy znalazł milionera imieniem Victor Krane, który w niego uwierzył i dał mu pieniądze na nowe laboratorium, a Douglas, odwdzięczając się, dał mu supermoce.

Victormaska.png

Victor w masce

W odcinku No Going Back Victor dowiedział się, że Douglas został uwięziony w bryle lodu przez Donalda, więc jako zamaskowany mężczyzna ruszył mu na pomoc i uwolnił go. 

Victor Krane bez maski.png

Jego tożsamość została ujawniona w odcinku Sink or Swim (część 2), gdy Douglas uprowadził Adama, Bree i Chase'a i uwięził ich w swojej kryjówce. Davenport przedstawił Krane'a jako swojego partnera. Później, gdy rodzeństwo zdołało uciec do domu, a plan Douglasa polegający na aktywowaniu Bim-Bama zawiódł, Victor postanowił działać według własnego planu, by zniszczyć Adama, Bree i Chase'a. 

Taken.png

W odcinku Taken Victor wszczepił sobie więcej bionicznych supermocy. Próbował zabić Adama, Bree i Chase'a i prawie mu się to udało, lecz pojawił się Douglas, który zakończył z nim współpracę i przeszedł na dobrą stronę. Kiedy Davenport był gotowy go zabić, Krane uciekł, teleportując się.

Victor powraca w odcinku You Posted What?!? (część 1). Pojawia się w szkole, gdzie są jedynie Leo, Douglas i pani Perry, razem ze swoją nową partnerką z supermocami, która sfilmowała szczury na misji, i dzięki której cały świat wie o bionicznym rodzeństwie - S-1. Dzięki generacji elektryczności Krane powala pani Perry i Douglasa. Leo chce uciekać, ale S-1 łapie go w siłową klatkę i dzięki wybuchu energii zwala na niego sufit, po czym oboje uciekają.

YPW1 Victor.png

Później Krane pojawia się w starym magazynie, gdzie Douglas wszczepił Leośkowi supermoce w złamaną przez spadający sufit rękę, ponownie ze swoją wspólniczką. Po chwili pojawiają się szczury laboratoryjne razem z Donaldem. Zaczyna się walka, w czasie której Leo, korzystając ze swoich nowych mocy nokautuje Krane'a. Gdy pojawia się agent Graham, Douglas mówi, że Victor Krane i S-1 są złoczyńcami z supermocami. Zostają aresztowani. Okazuje się jednak, że Krane ma armię bionicznych żołnierzy.

Krane ostatecznie powraca w odcinku Rise of the Secret Soldiers, gdzie chce pokonać szczury dzięki swojej bionicznej armii. Chce on także przejąć ich moce, a jednocześnie świat. Poważnie podczas walki rani Donalda. Szczury ostatecznie go pokonują, używając podstępu. Krane nie ginie i powraca w odcinku The Vashing.

Moce i umiejętności

Supermoce

Jak powiedział Douglas w odcinku Sink or Swim (część 2), Krane dysponuje wszystkimi znanymi mu bionicznymi mocami. Niektóre możliwości nie zostały jeszcze pokazane.

Inne

  • Walka wręcz: Victor jest dobrze wyszkolony w walce wręcz i bez problemu może poradzić sobie w walce ze zwykłymi ludźmi, nie używając supermocy.

Występy

Sezon 2

  1. No Going Back (pierwsze pojawienie; w masce)

Sezon 3

  1. Sink or Swim (część 2)
  2. Scramble the Orbs (wspomniany)
  3. Taken
  4. You Posted What?!? (część 1)
  5. You Posted What?!? (część 2)
  6. Rise of the Secret Soldiers (część 2)

Sezon 4

  1. Space Colony (część 1)
  2. Space Colony (część 2)

Ciekawostki

  • Jest piątym człowiekiem z supermocami.
  • Jest milionerem, który dał Douglasowi 80 milionów dolarów, by mu pomóc.
  • Wielu fanów myślało, że zamaskowany człowiek to Marcus.
  • W odcinku You Posted What?!? (część 1) okazuje się, że ma partnerkę (S-1), która także ma supermoce.
  • Posiadał bioniczną armie, którą kontrolował poprzez aplikację Bim-Bam. Ostatecznie po pokonaniu Krane'a wszyscy odzyskali wolność, ale nie pamiętali kim był Krane
  • Zainstalował bionicznym żołnierzom bardzo dużo dziwnych supermocy.
  • Dał Douglasowi pieniądze na sprzęt.
  • W kosmosie zdobył statek kosmiczny, którym mógł strzelać.
  • Victor był milionerem.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki