FANDOM

Wentyl 1.png

Chase łączy się z Bree

Wentyl 3.png

Chase kontroluje Adama

Tryb ogólnodowodzący, znany również jako Wentyl bezpieczeństwa, to jedna z supermocy występujących w serialu Disney XD pt. Szczury laboratoryjne.

Opis

Tryb ogólnodowodzący pozwala Chase'owi na bezpośrednie połączenie się z Adamem lub Bree, dzięki czemu może on przejąć nad nimi kontrolę - sterować ich ruchami i głosem, a także wyłączyć u nich jakieś aplikacje, np. Bim-Bama.

Historia

Chase używał wentylu bezpieczeństwa w odcinku Death Spiral Smackdown, by sterować Bree i skompromitować ją w oczach przyjaciółek za to, że ta go olała. Później kontrolował Adama i zatrzymał go przez zrobieniem krzywdy Leosiowi.

W odcinku Sink or Swim (część 2) Chase używa trybu ogólnodowodzącego, aby wyłączyć Bim-Bama u Adama i Bree.

W odcinku Rise of the Secret Soldiers (część 2) Chase włączył tę supermoc by połączyć siły z Adamem i Bree i ostatecznie pokonać Krane'a.

Wentyl po raz kolejny pojawia się w odcinku Bionic Doggdzie okazuje się, że Krane dał Otisowi tę supermoc by dzięki niej pokonał Douglasa. Otis zaczął kontrolować Adama.

W odcinku Simulation Manipulation Chase używa tej supermocy by oszukiwać i wygrać z drużyną Adama. Jednakże gdy to wychodzi na jaw Donald daje tę supermoc Adamowi by ten się zemścił.

Użytkownicy

Występy

Sezon 1

Sezon 3

Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki